Wolven profiel Leeftijd: 3.5 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: [verhaallijn] Het trio ma feb 14, 2011 3:19 pm
Drie verschillende wolven betreden samen WG binnen. Ze hebben zo allemaal hun eigen verhaal en doel. Ze hebben allemaal iets te maken met wolven uit WG. Ze hebben in verleden besloten om voor altijd bij elkaar te blijven.
gezocht
Een totem dier die een reïncarnatie van de oma is van vanille. En iemand madeline wil spelen.
topic
Verkenning
Laatst aangepast door Amarisa op zo feb 20, 2011 8:36 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio ma feb 14, 2011 8:43 pm
Hallo! Aangezien ik geen e-mail meer heb, kan ik helaas niet meespelen als wolf. Maar aangezien Pure Blood een neutrale roedel is, wil ik die graag aanbieden als de wolven ervoor kiezen een roedel te nemen
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio zo feb 20, 2011 8:20 pm
@ vanile: de naam is goed. maar kan je voor de ava en echte anime wolf kiezen
Ik heb even wolf 1 aangemaakt. Deze kunnen anderen mensen nog overnemen. (anders kom ik teveel in een topic met me zelf)
euh detlan is al op speurtoch wanneer dit topic is afgerond (we proberen zo snel mogelijk) komen vanile en madeline er nog bij
gr silver
Vanille
Aantal berichten : 2 Registratiedatum : 20-02-11
Wolven profiel Leeftijd: zo jong als ik eruit zie Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio zo feb 20, 2011 10:45 pm
Ik ben best bereid een ander plaatje te gaan zoeken maar het duurt dan nog wel even voordat ik hem heb, maar ik wil niet bij de hand zijn maar kan je me dit uitleggen?: Wat is het er no zo anders aan anime? Groetjes Vanille/Luna
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio zo feb 20, 2011 11:23 pm
Ik wil graag een anime wolf omdat Detlan en Madeline dat ook hebben. Jij heb nu een zelf getekende. Opzich ook niet verkeerd maar ik vind het mooier als ze bij elkaar passen.
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio ma feb 21, 2011 6:23 pm
Beste Silver, daar had ik ook al gekeken maar ik vind dat er niks moois voor Vanille tussenzit, Maar zou je me alsnog kunnen vertellen wat er zo bijzonder aan anime is? Groetjes, Vanille
Amarisa
Aantal berichten : 41 Registratiedatum : 08-02-11
Wolven profiel Leeftijd: 3.5 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: [verhaallijn] Het trio do feb 24, 2011 12:43 am
Silver schreef:
Ik wil graag een anime wolf omdat Detlan en Madeline dat ook hebben.