Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Verhaallijn: Family Reonion

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Ventus

Ventus


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedi feb 08, 2011 9:14 pm

Hallo,
Ik zoek voor de moerdenaar van de vader van Pluvia, Tontrus en Ventus,
Ze zijn dan namelijk vanplan wraak te nemen op hem/haar,
Maar dat doen ze uiteindelijk niet en de reden ga ik nog met de gene bespreken die de moordenaar is.
Groetjes
Ventus


Laatst aangepast door Ventus op ma feb 21, 2011 6:43 pm; in totaal 7 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedi feb 08, 2011 9:30 pm

Hoi!
Ik zou graag mee willen spelen in deze verhaallijn als Tonitrus.
Ik hoop dat het kan Smile

xoxo
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventus

Ventus


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedi feb 08, 2011 11:12 pm

@Snowvlakes
omdat ik je geen PM kan sturen bij deze:
Bedenk goed dat je bijna niks zelf kan bepalen, dat de avatar ook al bepaald is,
En dat je erop moet letten dat je niet in een topic reageerd waar Ventus of Pluvia(Heb ik ook al een speler voor maar die heeft hier geen andere account voor de duidelijkheid) gereageerd heeft.
Maar verder vind ik het prima maar ik wacht toch nog tot vrijdag,
Als er dan nog geen andere reacties zijn heb jij de rol,
zijn er andere reacties dan zal ik kijken van wie ik vind wie er het beste post.
Zou je trouwens ook nog een stukje met Tonitrus willen schrijven? dan kan ik kijken hoe jij je in hem inleefd en je mag trouwens zelf bepalen of hij goed, neutraal of slecht is maar hij verlangt iniedergeval wel naar zijn zussen.
Groetjes,
Ventus&Luna
Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimewo feb 09, 2011 10:02 am

Ventus schreef:
@Snowvlakes
omdat ik je geen PM kan sturen bij deze:
Bedenk goed dat je bijna niks zelf kan bepalen, dat de avatar ook al bepaald is,
En dat je erop moet letten dat je niet in een topic reageerd waar Ventus of Pluvia(Heb ik ook al een speler voor maar die heeft hier geen andere account voor de duidelijkheid) gereageerd heeft.
Maar verder vind ik het prima maar ik wacht toch nog tot vrijdag,
Als er dan nog geen andere reacties zijn heb jij de rol,
zijn er andere reacties dan zal ik kijken van wie ik vind wie er het beste post.
Zou je trouwens ook nog een stukje met Tonitrus willen schrijven? dan kan ik kijken hoe jij je in hem inleefd en je mag trouwens zelf bepalen of hij goed, neutraal of slecht is maar hij verlangt iniedergeval wel naar zijn zussen.
Groetjes,
Ventus&Luna

Aha, ik snap het c:
Nou, eh ik zie wel Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventus

Ventus


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimewo feb 09, 2011 9:06 pm

Snowvlakes zou je ook nog even diy lijstje in willen vullen?:
soort totem:
soort totem:
goed of slecht:
en een post waarin je hem speeld:
Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimewo feb 09, 2011 9:34 pm

Ventus schreef:
Snowvlakes zou je ook nog even diy lijstje in willen vullen?:
soort totem:
soort totem:
goed of slecht:
en een post waarin je hem speeld:

soort totem: Valk
soort totem: ^
goed of slecht: Slecht
en een post waarin je hem speelt:

Tonitrus keek de valk aan. "Wat bedoel je?" vroeg hij. "Er is hier leven," herhaalde Herodio. "Er leven wezens in dit gebied" Het klonk simpel, zoals Herodio het zei, maar alles klonk simpel als Herodio het zei. "Denk je dat..." begon Tonitrus een beetje onzeker. "Een van mijn zussen? Leven ze nog? Zijn ze hier?" hij kon er niks aan doen, de vragen stroomde eruit. "Ik weet het niet..." zei Herodio. Tonitrus keek teleurgesteld. Hij miste zijn zussen als de maan zijn sterren zou moeten missen. "Ik wil het zeker weten, ik wil zeker weten dat er wolven zijn" zei Tonitrus vastbesloten en hij stapte verder. Zijn stappen waren bijna niet te horen, maar in Tonitrus' klonken ze te hard. Het was hier stil, te stil. Hij kwam bij een brug. Even keek hij naar de valk, deze had er geen moeite mee; hij nam een aanloopje en spreidde zijn veren, bedekt met een prachtig verenpak. Hij leek te zweven in de lucht, zijn vleugels hoefde hij bijna niet te gebruiken. Zijn klauwen kraste op het pakket steen aan de andere kant van het bodemloze ravijn wat hen scheidde. "Waarom sta je daar nog?" vroeg Herodio. "Waarom zweef je niet naam me toe?" Tonitrus keek hem even aan, niet wetend waar zijn totem het over had. "Walk to the air!" riep hij toen. "Daar dacht ik niet aan, alleen aan mijn zussen, die misschien wel in leven waren!" Hij grijnsde verontschuldigd en sprong toen de lucht in, waar hij bleef hangen, alsof er helemaal geen ravijn was. Hij rende door de lucht en kwam soepel en gemakkelijk op de andere kant van het ravijn te recht. Ze liepen in een stilte door; nou, alleen Tonitrus liep, Herodio vloog. Er kwam een splitsing; allebei de gangen waren donker en zagen er onheilspellend uit. "Welke nemen we?" vroeg Herodio. Tonitrus dacht even na. Zijn vader had hen er een verhaal over verteld, maar het kostte moeite om dit weer te herinneren. Wanneer je geen keuze kan maken, kijk dan naar je staart. De kant die deze het verst omhoog zwaait, is de juiste kant... Tonitrus keek om; zijn staart hing er roerloos bij. Hij liet hem zwaaien, heen en weer... Links. "We nemen links!" zei Tonitrus en hij en zijn totem liepen de donkere gang in. Opeens gingen de fakkels branden, Tonitrus had de toortsen helemaal niet op gemerkt. Hij liep verder en keek rond, in de muren waren tekstjes geschreven in een schift dat ze allebei niet kende. Hij hoorde getrippel, een muis, maar muizen trippelen niet zo; het was een groter dier; een beer, of een.. wolf...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventus

Ventus


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedo feb 10, 2011 5:40 pm

Wow Snowvlakes echt een goed stuk,
en ongeveer precies zoals ik hem me had voorgesteld.
De avatar is bijna af waarschijnlijk zet ik hem vanavond online,
Een groter plaatje komt later maar mijn zus zou eerst even alleen de avatar maken zodat er al met Tonitrus gespeeld zou kunnen worden.
Groetss
Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
Pluvia

Pluvia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedo feb 10, 2011 9:26 pm

he Snowflakes aangezien jij de enige bent die gereageerd heeft gereageerd mag jij Tonitrus spelen.
hier is een plaatje voor de avatar. ik hoop dat je hem mooi vind.

Verhaallijn: Family Reonion Tonitrus001
https://2img.net/r/ihimizer/img824/5096/tonitrus001.jpg
Terug naar boven Ga naar beneden
Tonitrus

Tonitrus


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : De zolder van Opa Henk.

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimedo feb 10, 2011 9:41 pm

Pluvia schreef:
he Snowflakes aangezien jij de enige bent die gereageerd heeft gereageerd mag jij Tonitrus spelen.
hier is een plaatje voor de avatar. ik hoop dat je hem mooi vind.

Verhaallijn: Family Reonion Tonitrus001
https://2img.net/r/ihimizer/img824/5096/tonitrus001.jpg

Wauw, mooi plaatje! Ik zal hem erbij zetten Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Ventus

Ventus


Aantal berichten : 67
Registratiedatum : 04-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimeza feb 19, 2011 10:04 am

A Snonflakes/Tonitrus:
Ik kan je geen PM's sturen, ik weet niet hoe dat komt maar bij deze:

ik heb het eerste topic gemaakt voor de verhaallijn:
http://wolfgame.onlinemmorpg.net/t95-just-walking-in-the-jungle-topic-1-verhaallijn-family#896

en even nog dit:
Stel je nog niet voor, er moet eerst een gevecht plaatsvinden en let op, jij raakt zo gezecht mij ook niet door The protection of the blood.

Groetjes
Ventus

Terug naar boven Ga naar beneden
http://forestlife.forumotion.com/
Pluvia

Pluvia


Aantal berichten : 7
Registratiedatum : 10-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitimeza apr 02, 2011 7:51 pm

Tonitrus/Snowflakes het is ondertussen een maand geleden dat je gereageerd hebt in de familie reünie topic 1. Waarom reageer je niet meer? Ventus en ik vinden dit niet leuk. Zou je weer willen reageren? als je het niet leuk vind om Tonitrus te spelen mag je het ook gewoon zeggen. dan kunnen we iemand anders kunnen zoeken zodat we toch het familie reüni verhaallijn kunnen afmaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Verhaallijn: Family Reonion Empty
BerichtOnderwerp: Re: Verhaallijn: Family Reonion   Verhaallijn: Family Reonion Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Verhaallijn: Family Reonion
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» gezocht moordenaar? voor verhaallijn: Family reonion
» Just walking in the jungle (topic 1 verhaallijn family)
» [verhaallijn] Het trio
» Verkenning {Verhaallijn 'The Trio'}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: Algemeen :: Overig :: Verhaallijn-
Ga naar: