Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

a day on the beach

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Niko

Niko

Aantal berichten : 20
Registratiedatum : 02-02-11

Wolven profiel
Leeftijd: 1 jaar
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimewo feb 02, 2011 10:21 pm

Niko lag lekker in de zon van de rust en de zon te genieten. Het was een prettige dag de zon scheen lekker misshien dat het wat te warm was maar gelukkige lag er nog geen drie meter van hem vandaan de zee. Met zijn ogen gesloten luisterde Niko rustige naar de geluiden om hem heen toen hij zijn totemdier hoorde praten. Die zat te klagen dat het te warm was. Tilde Niko zijn hoofd met een glimlach op en deed zijn ogen weer open. Daar zag hij Aistaya staan ze was een prachtige silver toren valk met wat zwart er door. Ze kraste nog wat boos en vloog naar een palmboom op daar in de schaduw te gaan zitten, Niko grinnikte zachtjes in zichzelf en keek haar even na. 'Ik ga even zwemmen Aistaya.' Roepte Niko naar haar hij wachten niet op antwoord hij wist toch wel wat ze zou zeggen. 'Je doet maar, maar pas op dat je geen haaien voer wordt.' Hoorde Niko haar zeggen toen hij zich net had omgedraaid en richting het water liep. Hij ging er maar niet op in ze zou vanzelf wel wat bijdraaien als ze wat was afgekoeld. Toen hij zin twee voorpoten in het water zetten voelde hij de kleine golfjes zachtjes tegen zijn voorpoten aan tikken. Het voelde lekker en goed aan dat verkoelde water. Even keek hij nog naar Aistaya die nog wat boos in de plamboom zat ze zou dalijk wel komen. Niko rende verder het water in en spuugde af en toe wat water uit zijn bek. dat door de golven zijn bek in kwam, het zoute water was het enige nadeel aan de zee vond Niko. Niko dook even ondere water en toen hij weer boven kwam zag hij dat Aistaya boven hem vloog. 'Weer wat afgekoeld?' Zei Niko wat plagerige en keek haar geamuseerd aan. Aistaya kraste wat fel naar Niko toen ze hoorde wat hij zie. 'Ik zou maar oppassen hoor.' En vloog een paar rondjes boven haar zwemmende vriend. Ze had het niet zo op de zee die golven kunden haar zou mee trekken de diepte in en dat vond ze maar niks. ze had liever een riviertje of meertje. Maar ze wist dat het bij Niko niet uitmaakte zolang het maar water was. 'Ik gaa weer terug naar de kust kom jij ook zo, Niko?' Niko knikte bij haar woorden hij wist dat ze niet zo weg was van de zee als hem. 'Ik kom er aan.' Rustige zwom hij terug achter Aistaya aan. Toen hij rustige het strand op liep, Schudde hij zich goed uit en zag dat Aistaya net naast hem lande.'EEeehhh... kijk eens uit waar je dat doet je maakt me helemaal nat.' Zei Asitaya wat geïrriteerd,Niko glimlachte liefjes naar haar en ging onder een palmboom liggen. Rustige keek hij naar Aistaya en over het strandAistaya hopte wat boos naar Niko toen nadat ze haar veren wat droog had gemaakt. Aistaya ging op Niko's rug zitten en pikte zachtjes op zijn hoofd. Hij was soms nog net een pup die gewoon niet volwassen wou worden of hij dat soms expres deed of het gewoon nog niet door had wist ze niet. maar dat maakte hem toch nog wel special. Rustige keek ze over de kop van Niko en probeert te ontdekken waar hij nou naar keek. 'Waar kijk je naar, Niko?'Niko keek even op toen hij de vraag van Aistaya hoorde hij dacht dat hij wat gehoord of wat gezien had of verbeelde hij dat nou. 'Ooo... gewoon overal en nergens.'Aistaya knikte en kraste even hij zat dus een beetje rond te kijken. langzaam liet ze zichzelf van Niko's rug gleden en kroop tegen hem aan en sloot haar ogen.'Ik ga even slapen, Niko.'Niko knikte en keek weer rustige rond ze kon wel wat rust gebruiken ze hadden een paar dagen flink door gereisd zonder te stoppen en te rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver

Aantal berichten : 111
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimewo feb 02, 2011 11:09 pm

Silvermoon wandelde wat over het strand met lady achter haar aan vliegend. "wha wat zijn dat" vroeg ze aan lady haar arend. "wat je weet toch wel wat water is" zij ze plagend goed wetend dat silver de golven bedoelde. Silver keer met een geërgerde blik aan. "je weet best wat ik bedoel" "dat zijn golven lieve schat. Een beweging in het water. Een beweging die alleen de zee heeft. Over de zee heb ik je toch wel eens verteld" ja dat was waar. lady had verteld over de zee. De zee me haaien. Die zouden gevaarlijk zijn puh gevaarlijk zij kon ze wel aan.

Die golven waren wel leuke dingen je kon er goed mee spelen. Maar verslaan kon je niet. Als je er in hapte kreeg je maar zout water in je mond "bleh dat is vies water" "het is ook zout water. Geen zoet water zoals je gewent bent te drinken" "dat jij er dan vis uit kan eten. Die zijn toch ook zout?" Lady schudde haar kop. Wat was silver toch onwetend. Het was ook niet eerlijk om silver te vergelijken met haar zelf. Haar ziel ging al duizenden jaren terug. Dus ook haar kennis en silver was pas 18 maanden. (ander half). Ze liet silver maar even met rust. Ze speelde nu toch met de golven. Ze vloog hoger kijkend of er nog anderen dieren waren. Op een afstand zag ze een wolf liggen. Hij lag te schuilen voor de zon onder een palmboom. Ze vloog richting de wolf en ging boven in de palmboom zitten. "hey wolf, hier onder Ik zag je liggen en was benieuwt naar je. Heb je ook een totem dier. En hoe heet je. Ik ben Lady. Mijn eigen naar silver zit een stukje veder op met de golven te spelen" Ze duwde daarna haar kopje tussen de bladeren ze zag een torenvalk liggen. Haar vorige vraag was dus overboden geweest maar dat maakte nu niks meer uit. De torenvalk lach toch te slapen.

Silver was nog bezig met de golven spelen toen ze lady hoorde weg vliegen. Ze zou wel weer op onderzoek uit gaan dacht ze. Lady was toch altijd zo op haar hoeden. Als ze op een onbekend gebied was. Silver vond het maar overdreven. Als er gevaar dreigde kon je er toch niks aan doen. Zo was dat nu eenmaal. Maar het had toch geen zin om daar over in discussie te gaan met Lady. Lady was de wijze zij niet.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimedo feb 03, 2011 7:31 pm

Niko keek rustige over het strand het was een mooi dag wat hij al eerder had ontdek. De zon scheen lekker en het was gewoon perfect weer om te zwemmen of gewoon lekker in de schaduw te gaan liggen en van het weer te genieten. Er was een lekker zacht koel windje waardoor je het toch niet al te snel warm kreeg. Niko liet even zijn blik over Aistaya gaan die nog vredige lag te slapen. Niko keek verbaast op toen hij stemmen hoorde die valkbij klonken. Een klonk wijs en de andere juist heel speels en nieuwsgierige en ook wat opgewonden. Alsof het leek dat ze hier voor het eerst kwam. Al snel zag hij een andere wolf lopen die op de golven af renden. Maar tegen wie prate ze? Niko zag voor de rest niemand dan alleen de wolf. Die de golven in renden en er mee speelde het zag er grappige uit. Niko keek verbaast omhoog toen hij geritsel tussen de bladeren en takken hoorde in de palmboom waaronder hij lag. En hoorde een stem zeggen. ‘Hey wolf, hier onder Ik zag je liggen en was benieuwt naar je. Heb je ook een totem dier. En hoe heet je. Ik ben Lady. Mijn eigenaar Silver zit een stukje veder op met de golven te spelen.’ Niko knikte vriendelijk maar moest even zoeken naar de arend die in de boom zat. ‘Hoi, ik ben Niko en dit is mijn totemdier Aistaya. Leuk je te ontmoeten Lady.’ Niko duwde zachtjes met zijn neus tegen Aistayas lichaampje om haar wakker te maken en fluisterde zachtjes. ‘Heey, Aistaya wakker worden we hebben bezoek.’ Niko keek met een vriendelijke blik naar de torenvalk. Die even een kleine kreetje maakte en daarna gewoon verder sliep. ‘Sorry maar als ze slaapt is ze bijna niet wakker te maken.’ Niko richten zijn blik weer op de arend en keek daarna met een nieuwsgierige blik naar Silver. ‘Heeft Silver nog nooit de zee gezien? Wat ze ziet er best opgewonden uit.’ Niko keek even naar de speelse wolf die zeker jonger dan hem was.
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimedo feb 03, 2011 10:37 pm

De wolf onder lady stelde zich voor als niko. Ook stelde hij zijn totem dier voor die lag te slapen. hij/zij heten aistaya. ‘Sorry maar als ze slaapt is ze bijna niet wakker te maken.’ verontschuldige niko zich voor zijn totemdier. "geeft niks" zij lady met haar wijze stem. ‘Heeft Silver nog nooit de zee gezien? Wat ze ziet er best opgewonden uit.’ vroeg Niko nieuwsgierig. "ja, dat klopt. We komen hier ver vandaan. Daar was enkel bos. Ze leefde in een beschermde roedel." antwoorde lady op Niko. lady draaide zich even om om naar silver te kijken. Ze was nog zo jong en ontwetend. Wat met haar roedel was gebeurt Hoefde haar jonge leventje niet te verpesten. Ze sprak maar weer veder om de gedachten uit haar kop te verdrijven. "we zijn hier pas paar dagen. We waren maar in de bossen gebleven. Dan kon ze even wennen aan haar nieuwe leven. Maar ze is ouder dan jou hoor. Ze is 3 jaar jij jaar. Sorry sterke gedachten hoor ik soms"

Silver vond de zee zo lollig ze was al even gaan zwemmen. Maar een grote vin had haar angst aan gejaagd ze was er maar uit gegaan. Die vin kon niet veel goed betekenen die vis moest wel reuze zijn. Ze was op de strand gaan liggen. Lekker in de zon om zich op te laten drogen. Ze had zich geprobeerd droog te likken maar dat water smaakte zo vies naar zou of zo. Ze keek naar de wolf en de torenvalk waar lady mee aan het praten was. Ze ging er zo wel even langs ze wilde zich eerste even laten op drogen.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 5:58 pm

Niko glimlachte even bij lady’s haar woorden toen zei dat het niet erg vond. Niko knikte even bij het verhaal van de arend en werd toch wel een beetje benieuwd naar haar verleden en die van Silver. Niko richten even zijn aandacht weer op Aistaya en keek daarna weer vriendelijk naar Lady die rustige verder vertelde. Hij was hier ook nog niet zo lang toen ze ineens zij dat Silver ouder was dan hem keek hij even verbaast op. Ze zag er nog jong uit niko knikte even het maakte hem niet zoveel uit wie er oudere was. Zolang ze maar leuk en speels was en dat was ze aan de eerste indruk te zien. Niko keek even waar naar Aistaya die nog steeds lag te slapen het werd nou eens tijd dat ze wakker werd.

Niko drukte zijn neus weer tegen haar lichaampje aan en gaf haar een lange en natte lik. Meteen grijns keek hij rustige naar de torenvalk die wat kwaad wakker werdt en onder het slijm zat.
‘Moet dat nou, Niko?’ Roepte ze boos Niko keek even met een glimlach naar Lady en daarna naar Aistaya en knikte. ‘Ja dat moet we hebben bezoek.’ Aistaya keek meteen naar Lady en schudde haar Lichaampje even en ging daarna langs Lady op de tak zitten. ‘Hoi Ik ben Aistaya leuk je te ontmoeten.’ Met een vriendelijke blik keek ze even naar Lady en keek daarna nog wat kwaad naar Niko. Niko trok zich er weinige van aan en zat naar de wolvin te kijken die rustige op het zand lag. Niko tilde zijn lichaam omhoog en liep op Silver af hopelijke wou ze even spelen hij had niet zoveel zin om te praten. Toen hij vlakbij was blafte hij vrolijke naar haar en ging naast haar staan. 'Heey zin om wat leuks te doen. Niko is de naam.' Met een speelse en ongeduldige blik keek hij naar Silver.

(Wie is er dan 18 maanden Razz)
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 6:55 pm

(18 maanden is nog steeds ouder dan 1 jaar want 1 jaar is 12 maande)

Lady zag dat de torenvalk bij haar op de tak kwam zitten. Ze zag nu pas het verschil van grootten. Zij was 3 keer zo groot als de toren valk die bij haar kwam zitten. Een moederlijk gevoel kwam bij haar op. Ze bekeek de torenvalk eens goed ze was 2 jaar en een vrouw. Ze had geen verzorging nodig. "Ik ben Aistaya leuk je te ontmoeten." sprak de toren valk. "ik ben lady, ik ben het totem dier van die witte muis daar grijnsden ze. De jouwe heb ik al ontmoet" antwoorden lady beeft terug.

Silver lag lekker te zonnen op het strand. De zonnen stralen waren zo lekker warm. Ze kon er wel bij in slaap vallen. Maar dat deed ze maar niet anders had ze lady weer die aan haar kop zeurde dat ze niet ergens onbeschermd moest slapen.
Ze had wat zeewier gevonden waar ze op kon kauwen. Het smaakte goed maar wel een beetje zout.Ze hoorden wat voetstappen haar richting in komen. Ze keek op en zag tot haar verbazing dat het de wolf was die net nog onder de palmboom lag. Ze had niet zo in in bezoek. Anders was ze wel met lady zijn richting in gekomen. Maar ze kon hem nu moeilijk negeren. Ze zou aardig proberen te doen. Zo dat hij zeker geen vijand werd. Ze legde haar kop tussen haar poten terwijl ze veder kauwde op het zeewier. Ze liet haar blik rusten op de wolf die steeds dichter bij kwam. Wat zou hij willen?. Hopelijk geen eeuwig lang gesprek. Daar had ze nu eenmaal geen zin in.

(sorry voor de korte post)
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 8:20 pm

Aistaya grinnikte vrolijk bij de uitspraak die ze maakte. En liet haar blik even over het strand gaan. Om die witte muis te zoeken maar die had ze al snel gevonden niet dat het ook echt moeilijke was om de wolf te vinden. Haar witte vacht stak er gewoon uit. Aistaya richten haar blik weer op Lady en grinnikte nog eens zachtjes. Muis die moest ze onthouden voor Niko hij zou het vast niet leuk vinden hij had een hekel aan die beesten. Dus het was wel een leuke pestnaampje voor hem vond Aistaya. ‘Muis die moet ik onthouden voor Niko, hij heeft een hekel aan die beesten al weet ik niet waarom.’ Met een vrolijke twinkeling in haar ogen richten ze haar blik weer op de arend. Ze was een stuk groter dan haar maar dat was ook niet zo gek ze was een torenvalk die waren niet zo groot. Maar wel verdraaid snel en behendige en grote maakte ook niks uit het ging om de kracht die iemand van binnen had.
Niko keek haar nieuwsgierige en wat ongeduldige aan terwijl hij op antwoord wachten. Had ze hem niet gehoord of negeerde ze hem nou gewoon. Hij was toch duidelijke genoeg geweest voor zijn part, Niko liet zijn blik even over de witte wolvin gleden die op een stuk zeewier zat te kauwen. Verbaast keek hij met een scheve kop naar Silver. ‘Is dat lekker?’ Vroeg niko op een beetje wat verbaasde toon daarna ging Niko valk voor haar liggen en rolde wat ongeduldige over het zand. Terwijl hij met een speelse blik naar Silver keek. Met zij staart veegde hij wat zand weg hij had geen zin om te praten maar om gewoon lekker te spelen en lol te trappen. ’Kom nou je kan dalijk ook nog op zeewier kauwen.’ Niko rolde nog even wat door het zand en sprong toen op en rende naar de zee. En sprong er toen in en dook onder wat golven en water door. Toen Niko weer boven kwam zetten hij zijn poten op de modderige onder grond. Niko keek met een vragende blik naar Silver die nog steeds op het zand lag.
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 8:41 pm

‘Muis die moet ik onthouden voor Niko, hij heeft een hekel aan die beesten al weet ik niet waarom.’ Antwoorden aistaya kort na dat een lach uit haar snavel was ontsnapte. "Dat heeft elke volwassen wolf wel denk ik. tenminste allen wolven waarvan ik ooit een totem dier was. Muizen zijn voor hun gewoon te klein. En toen ze nog een pup waren. Was de muis hun vaak te slim af." Antwoorden lady kort op aistaya. Ze draaide haar hoofd richting de wolven terwijl ze de vraag stelde aan aistaya "is die van jou eigenlijk goed of slecht? dit is mijn eerste die eens niet slecht is. Dat heb ik kunnen ver komen"

Silver zag de wolf voor haar neer ploffen. De wolf draaide wat om zijn as heen. Hij zwiepte met zijn staart allen kanten uit. Daarmee gooide hij zand over haar stuk zeewier. ‘Is dat lekker?’ vroeg hij daarna ook nog. "nee wat denk je als je er zand over gooit" zij ze licht geërgerd
De wolf leek niet te antwoorden .

’Kom nou je kan dadelijk ook nog op zeewier kauwen.’ Riep hij terwijl hij richting de zee rende. huh nee bedankt ik heb geen zin om weer nat te worden ik ben net droog. En de grote vis is ook maar eng. Al liet ze dat zeker niet aan die anderen wolf weten. Ze sprong op en zette een brede grijns op. Een beetje stoeien had ze wel zin in maar niet in het water.
"kom dan als je zo nodig wil stoeien of durf je niet op het droge water rat" zij ze uitdagend naar de wolf. Terwijl ze haar borst op de grond duwde en haar kont de lucht in duwde en hem aan keek met een uitdagende blik.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 9:06 pm

Aistaya knikte wat instemmend bij het antwoord van Lady dat kon best wel eens. Aistaya keek met en tevreden blik naar de twee wolven. En moest even nadenken bij de vraag van Lady er waren helaas soms meer slechte wolven dan goede. Hoewel je Niko niet echt in een bepaald vakje kan plaatsen vond Aistaya, hij was nog net 1 jaar zijn karakter kon nog alle kanten op. Maar Niko deed wat hij wil en wanneer hij het wil. En als hij ergens zijn zinnen op had gezet kon je hem beter zijn gang laten gaan. En hij laat zich niet zo makkelijke door anderen wolven commanderen wat soms wel eens voor problemen veroorzakende maar hij had zijn hart op de goede plek dat wist ze zeker. ‘Niko doet wat hij zelf wil en wanneer hij het wil ik dank niet dat je die zo snel ergens kan plaatsen. Hij is op jonge leeftijd al zijn gezin kwijtgeraakt toen ik hem vond daarna heb ik voor hem gezorgd. Gek genoeg heeft hij nooit naar zijn ouders gevraag of waar ze zijn. Daar maak ik me toch wel een beetje zorgen over maar hij leekt er nooit mee te zitten. Alsof hij denkt dat ik vanaf het begin voor hem gezorgd heb.’ Aistaya richten haar blik even op Lady en keek daarna weer naar de twee spelende wolven daarna richten ze haar blik weer op lady en vervolgde. ‘Maar hij komt op voor andere die in nood zijn of hulp kunnen gebruiken. Het is een goede wolf maar soms erg en net iets te avontuurlijke naar mijn smaak.’ Zei aistaya en keek vriendelijke naar Lady. ‘Maar hoe bedoel je precies kunnen verkomen.’ Ze wist dat het geen leuk verhaal zou worden maar zou wou het aan de andere kant ook wel graag weten.

Met een gretige blik en speelse houding wachten hij in het water op een reactie die na een tijdje kwam. Silver had een brede grijns op har gezicht en Niko keek haar met een brede grijns aan. ‘Kom dan als je zo nodig wil stoeien of durf je niet op het droge water rat.’ Hoorde Niko haar uitdagende roepen en dat liet hij haar geen tweede keer zeggen. Niko rende op haar af en zette zicht krachtige af in het zand en sprong ze boven op haar. Het was misschien iets lomp maar ze was toch ouder dan hem. Dus hij ging er vanuit dat ze wel tegen een stootje kon. Niko zette zijn natte poten op haar borst en keek haar met een grijns aan. ‘Ik ben niet bang voor een droge land rat.’ Zei hij speels en met een uitdagende toon. ‘Ik ben Niko trouwens, Lady je totemdier heb ik al ontmoet.’
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimevr feb 04, 2011 10:03 pm

Gek genoeg heeft hij nooit naar zijn ouders gevraag of waar ze zijn. Daar maak ik me toch wel een beetje zorgen over maar hij leekt er nooit mee te zitten. Alsof hij denkt dat ik vanaf het begin voor hem gezorgd heb.’ Sprak de kleine toren valk tegen lady.
"Ik denk dat je daar geen zorgen over moet maken. Silver weet ook niks meer van haar verleden. Zij blijft maar zeuren. Dat ik haar iets moet vertellen. maar als ik dat vertel ben ik bang dat ze wraak wil. Zo ging het bij al haar voorgangers."

Silver had al voor zien dat niko boven op haar sprong. Ze rolde op haar rug. Zo dat hij op haar buik zat. ‘Ik ben niet bang voor een droge land rat.’Sprak hij. "nfu een wolf is een land dier. Niet een die in het water hoord. Anders hadden we wel kieuwen" zij ze lachent.
‘Ik ben Niko trouwens, Lady je totemdier heb ik al ontmoet.’ sprak hij nog steeds met een uitdagende toon. "dat had ik al doorgeregen"
Ze zetten haar poten onder zijn buik en drukte ze om hoog. Waardoor hij van haar af vloog en een stukje veder lande. Oeps meschien was dat iets te hard.
Ze sprong recht op en ging alvast in de volgende houding staan. En keek of niko niet te veel had gelden van de val.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimezo feb 06, 2011 4:31 pm

Aistaya haalde even haar schouders en vleugels op misschien had Lady wel gelijk zolang hij maar gelukkige was. En misschien kwam het ook wel vanzelf hij was pas 1 jaar. Aistaya keek met een grijns toe hoe Niko van Silver werd afgegooid. Maar richten als snel haar aandacht weer op Lady wat zou er dan gebeurd kunnen zijn. ‘Wat is er dan gebeurd in haar verleden? Lady’ Met een vragende blik keek ze naar Lady.
Met een grijns keek Niko in Silvers lichte blauwe ogen en grinnikte zachtjes toen ze begon te spreken. Dat wist hij ook wel dat wolven land dieren waren en geen waterdieren. Niko knikte even en voelde hoe ze haar poten tegen zijn borst zetten en hem van haar afduwde. Niko rolde even door het zand en toen hij tot stil stand kwam bleef hij even liggen. Daarna schudde hij even zijn kop en stond daarna langzaam op ze had wel pit daar hield hij wel van. Niko schudde het zand van zijn lichaam en keek met een grijns en speelse blik naar Silver die had wel kracht in haar poten. Meteen rende Niko weer op haar af en maakte een paar schijnbewegingen naar links en rechts. Toen sprong hij tegen haar flank aan en duwde haar met zijn voorpoten omver. Toen ze op de grond lag zette Niko zijn poten op haar schouders en borst. En keek haar met een speelse blik aan en vrolijke blik aan. ‘Je heb wel wat meer nodige dan een afzetje. Om mij te verslaan.’ Niko bracht zijn hoofd wat dichterbij en keek zo diep in haar ogen.
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimezo feb 06, 2011 5:24 pm

‘Wat is er dan gebeurd in haar verleden? Lady’ vroeg de kleine torenvalk. "dat kan ik beter hier niet vertellen silver zou het horen en dat wil ik niet" antwoorde lady kort op de torenvalk. Ze richt daarna haar blik weer op niko en silver. Ze waren aan het stoeien. Hopelijk deed silver lady niet te veel pijn. Ze was krachtiger dan ze zelf dacht.

Silver letten niet meer zo op niko. De val had hem niet veel pijn gedaan. Maar voor dat ze het in de gaten had lag ze op de grond en stond niko boven op haar. Hij keek haar speels en vrolijk aan. wat was dat voor rare blik hij leek wel verliefd.
‘Je heb wel wat meer nodige dan een afzetje. Om mij te verslaan.’ sprak niko op een toon die bij zijn blik paste.
pfu natuurlijk was een afzetje niet genoeg dat wist zij ook wel. maar ja die zin vroeg wel om meer. Starshine kwam krachtig uit haar longen. een vel licht scheenvanhaar vandaan. Hij moest wel verstijft zijn. Hij stond zo wat boven op haar. En hoe dichter bij hoe meer schade hij bracht. "is dit genoeg" Sprak ze.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:13 pm

Aistaya knikte begripvol en ging er verder niet op in zo wou Lady niet dwingen. Rustige keek ze naar de twee stoeiende wolven hopelijk hielden ze zich een beetje in ze konden elkaars pijn voelen. Aistaya merkte dat ze een beetje trek krijg een keek even naar Lady en daarna weer naar de twee wolven. ze wist zeker dat die zich wel even alleen konden redden. ‘Heey zullen we even wat te eten zoeken voor de twee muizen en voor ons. Die twee redden zich vast wel even alleen.’ Aistaya klapperde alvast even met haar vleugels en keek met een vriendelijke en rustige blik naar Lady en wachten geduldige op antwoord.
Niko was Lady en Aistaya even helemaal vergeten hij was lekker aan het stoeien met Silver. Niko zag aan haar blik dat ze wat van plan was en ineens begon haar Lichaam te gloeien en scheen er een fel licht van haar lichaam. Niko moest even zijn ogen dicht doen het verblinde hem bijna. Niko gleed langzaam van haar af en ging op de grond liggen hij voelde zich een beetje raar. ‘Is dit genoeg.’ Hoorde Niko haar zeggen. Niko knikte instemmend en deed zijn ogen weer open en keek even om zich heen. Silver zat naast hem en hij lag in het warme zat op het strand. Waar was Aistaya ook al weer Niko keek even zoekend rond maar zag Aistaya nergens.
Aistaya zag vanuit de boom wat er gebeurde en voelde zich een beetje raar ze sloot haar ogen even en haalde rustige adem. Daarna zette ze zich krachtige af aan de tak en vloog richting Niko om te kijken of alles goed was. Wat bezorgd lande ze naast hem en keek wat bezorgd aan. ‘Gaat het Niko?’ Niko zag hoe Aistaya uit het niets naast hem landen en vroeg of het wel ging Niko knikte even hij wou alleen even liggen. ‘Het gaat wel ik blijf alleen even hier liggen.’ Hij voelde zich nog niet hellemaal honderden procent. Wat voor een aanval was dat hij wou niet zwak over komen maar dit had hij niet verwacht.
Silver

Silver

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimezo feb 06, 2011 7:26 pm

Silver zag dat niko langzaam van haar af gleed. Ze ging langs hem zitten. Er was iets niet goed gegaan. Ze had verwacht dat hij verstijfd was. Maar dat was er niet gebeurt. Hij voelde zich enkel raar. het kon niks ernstig zijn de schade van haar kracht zou naar 10 minuten weer weg zijn dat zou alles weer normaal zijn. "maak je maar geen zorgen hoor alles is na 10 minuten weer over" sprak ze met een kalme stem. Ze zag dat Aistaya er bij was komen zitten. ze zij het voor de zeker heid ook maar nog een keer tegen haar. "het is over 10 minuten wel weer over"

Lady had zich zo geconcentreedt op de 2 wolven. dat ze aistaya niet had gehoord. Ze merkte alleen dat ze bij de 2 wolven was gaan zitten. Het boeide haar niet zo wat die 2 deden. Silver wist goed wat ze deed anders riep ze haar wel. Ze zat nu hier lekker in de schaduw dat deed haar wel beter dan de zon.
Niko

Niko

Wolven profiel
Krachten (Max. 4):

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitimedi feb 08, 2011 9:36 pm

Nike knikte even instemmend bij Silver woorden en ging wat makkelijker liggen het zand was lekker warm door de zon. Aistaya knikte bij de woorden van Silver en kek nog even naar Niko maar het zag er gewoon naar uit dat hij even moest rusten en blijven liggen. ‘Oke, als jullie me nodige hebben zit ik in die palmboom. Bij die woorden draaide ze haar rug naar hun toe en steeg op en vloog richting de palmboom. Ze lande weer netjes naast Lady en knikte even naar haar. ‘Alles is goed met hem hij moet alleen even blijven liggen.’ Ze keek nog even naar de twee wolven en richten toen haar blik weer op Lady. En zuchten even door de warmte Lady zo vast ook last hebben van de zon en warmte. Dat had iedere vogel wel. Niko sloot even zijn ogen en genoot van de zon de zonnen stralen verwarmde zijn lichaam het was een lekker gevoel en lekker warm. Daarna opende hij zijn ogen en keek naar Silver. ‘Waar kom je eigenlijk vandaan? Silver.’ Met een vragende blik keek hij afwachtend naar Silver.
Gesponsorde inhoud

a day on the beach Empty
BerichtOnderwerp: Re: a day on the beach   a day on the beach Icon_minitime

a day on the beach
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Relaxing on the beach

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum