Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Nash, the wolf with an impossible task.

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nash

Nash


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 01-03-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Onder de Doos.

Wolven profiel
Leeftijd: 2,5
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Nash, the wolf with an impossible task. Empty
BerichtOnderwerp: Nash, the wolf with an impossible task.   Nash, the wolf with an impossible task. Icon_minitimevr maa 04, 2011 11:05 pm

Nash, the wolf with an impossible task. 0001-3
Naam: Nash
Leeftijd: 2,5.
Geslacht: Reu
Roedel: Ik heb geen roedel.
Levenswijze: Solitair
Ouders: Mijn ouders zijn gestorven
Broers/zussen: Mijn broers en zussen zijn gestorven
Pups: Ik heb geen pups.
Partner: Ik heb geen partner.
Vrienden: Ik heb geen vrienden.
Vijanden: Ik heb geen vijanden
Goed of slecht: Goed
Krachten:

- Aarde, **
Nash heeft de volledige controle over de aarde.

- Geesten, *
Nash kan met geesten communiceren. Ook kan hij gedachten doorkrijgen, maar dit is onbestuurbaar. Hij kan geesten zien en zijn lichaam verlaten als een geest. Hij kan communiceren via gedachten, wat hij weinig doet.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Verleden:
Nash is geboren in het bekende gebied Octopia, in zuid Autralië. Hij had nog twee oudere zussen en een jonger broertje. Hun namen waren: Océane, Lena en Finnle. Dit nestje waren de jongen van de wereldbekende koning William Scheutensia. Hij had een erg goede band met Finnle, maar hij had niks met zijn zussen. Hij vond hen verwaand, en ze waren alleen maar uit op de macht van hun vader. Toen Nash er achter kwam dat hij met geesten kon communiceren, en dit ook vertelde, wouden zijn moeder en zussen niks meer met hem te maken hebben, alsof hij een ziekte had... Alleen zijn vader en Finnle bleven hem trouw. William vond dat Nash een goede koning zou zijn, en daarom werd hij de kroonprins, tot walging van zijn zussen. Toen hun vader stierf, en Nash dus koning werd, vluchtte hij weg uit Octopia. Hij kon geen koning zijn, daar was hij nog niet klaar voor. Finnle werd de koning van Octopia terwijl Nash Australië probeerde uit te vluchten, om ergens anders een nieuw leven te beginnen....

Heden:
Nash is nu net aangekomen in Wolf Game en erg vermoeid. Hij kent niks of niemand hier, en daarom weet hij niet of hij wel of niet moet offeren voordat hij aan zijn maal begint, en of er dieren heilig zijn. Nash vind dit maar ongemakkelijk en het voelt niet lekker bij hem, daarom wil hij contact met een wolf die het allemaal wel kent. Maar er zijn risico's: Hij weet niks van de Wolf Game wolven, hij weet niet of ze goed of slecht zijn, en daarom durft hij niet te huilen, te bang om verkeerde wolven, of andere wezens aan te trekken.

Toekomst:
Nash heeft maar één doel: Hij wil in Wolf Game proberen een leven te creëren. Of hij nu een partner wil, weet hij niet. Hij komt er eentje tegen. Hij is blij dat hij niet word uitgehuwelijkt, zoals in Octopia zou gebeuren. Nash wil ook heel Wolf Game rondreizen om alle gebieden, dieren en planten te leren kennen.

Extra info over Nash:
Nash is een goede wolf. Hij gaat helemaal voor zijn doel. Hij is extreem beleeft, en hierdoor denken sommige wolven dat hij een robot is, door mensen gestuurd. Mensen waren in Octopia altijd als een bedreiging gezien. De Moordende, of de Tweevoeters werden ze genoemd. Nash noemt ze altijd de Tweevoeters. Hij snapt niks van hen, maar hij legt het er bij neer, er zijn nou eenmaal dingen die geen wolf snapt. Nash kan zijn emoties niet goed onder controle houden. Hij kan zich niet tegenhouden wanneer hij boos of verdrietig is. Nash' woorden steken dan als messen door je ribben, maar hij heeft er altijd spijt van. Nash heeft een zachte vacht, in een mix van bruin en wit. Zijn ogen zijn blauw en zijn lach is zeldzaam en erg aanstekelijk; wanneer hij lacht, lach je bijna automatisch mee.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nash, the wolf with an impossible task.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Wolf Game, Nash come to you!
» Wat is Wolf Game?
» Je speelt je totem & wolf.
» Gefeliciteerd Wolf Game!!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: Algemeen :: Wolven-
Ga naar: