Onderwerp: [aangeboden] madeline zo feb 20, 2011 8:32 pm
Ik bied madeline aan. Ze speelt mee in de verhaallijn het trio. Ik heb haar aangemaakt zo dat het verhaallijn kan beginnen. Maar als ik deze wolf hou kom ik opgeven moment in een topic alleen met mij zelf. Dus bied ik haar aan. Zo lang ze nog geen active deel neemt in het verhaallijn mag nog van haar verandert worden zolang het bij haar verleden past. Ze mag dus ook man worden
Spoiler:
Verleden wolf 1: Wolf 1 was geboren in een poedel(goede)roedel. Ze had hier een zware hekel aan en is daarom al vroeg vertrokken. Ze leerde de weg van een slechte wolf. Ze had al veel doden en slachtoffers achter zich gelaten toen ze weer in het gebied kwam van haar oude roedel. Zag ze dat haar zus puppy had gekregen. Ze zag de puppy als een lekker maal. Maar ze raakte in ruzie met de roedel. Ze heeft haar zus en haar partner weten te vermoorden. Maar toen werden ze gevangen door jagers. Dit was haar schuld. Ze zag hoe de roedel tijdens het gevangenschap voor elkaar zorgde en vechten. Ze lekken valser dan vele slechte wolven wanneer ze hun roedel probeerde te beschermen. Ze miste dit warme gevoel. Ze had altijd eenzaam rondgezworven en elke voorbijganger gedood. Ze wist dat het leven dat ze nu leiden niet meer het leven was wat ze wilde. Ze zou zorgen voor de pups van haar zus. Ze ontsnapte van de jagers. Toen ze terug kwam zag ze dat alle wolven waren gedood behalve 2 pups van haar zus. Amarisa en silver. Maar van hem was geen spoor meer. Maande daarna kwam ze wolf 3 tegen. Het was een jonge wolf die wraak voelden tegen elke wolf. Ze bood hem aan hem te trainen. Op een voorwaarde dat hij zijn wraak liet varen. En dat hij zijn krachten alleen voor het goede inzetten. Deze aanvaarde de wolf. Later kwam ze ook nog wolf 2 tegen. Een mysterieuze wolf puppy. Het had een uiterlijk van een pup en het karakter maar volgens haar was deze wolf veel ouder. Ze nam de zorg voor deze pup opzich.
Doel wolf 1: Ze wil graag amarisa en silver terug vinden. Ze wil hun ware verleden vertellen en hun op het goede pad houden. Ze is alleen bang dat ze te laat is voor amarisa.