Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Razz een vraagje aan jou,

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

Razz een vraagje aan jou, Empty
BerichtOnderwerp: Razz een vraagje aan jou,   Razz een vraagje aan jou, Icon_minitimevr feb 11, 2011 2:49 pm

als ik bij actie-forum.com een forum wil maken, krijg ik dat onlinemmorpg niet, maar jij hebt dat wel!? Hoe krijg je dat!? Very Happy

En als ik nu tóch met vragen bezig ben, ik kan bij mijn RPG's geen roedels plaatsen zoals bij de legenda hier. Hoe moet dat!? D:
Terug naar boven Ga naar beneden
Razze
Admin
Razze


Aantal berichten : 180
Registratiedatum : 27-01-11

Wolven profiel
Leeftijd: 4
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Razz een vraagje aan jou, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou,   Razz een vraagje aan jou, Icon_minitimevr feb 11, 2011 5:26 pm

Ik kan je daarbij helpen hoor Wink
Ik zou het even makkelijk uitleggen:
Voor onlinemmorpg.net moet je dit doen:
Beheerderspaneel -> Algemeen -> Forum -> Forumadres -> Order by categories -> Games -> onlinemmorpg.net

Voor de legenda:
Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Groepen -> Groepsbeheer -> Nieuwe groep aanmaken


Zo makkelijk is het Wink
Ps. Lukt het alsnog niet dan hoef je me enkel even Admin te maken en ik doe het wel voor je Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
http://wolfgame.onlinemmorpg.net
Tonitrus

Tonitrus


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : De zolder van Opa Henk.

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Razz een vraagje aan jou, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou,   Razz een vraagje aan jou, Icon_minitimevr feb 11, 2011 7:59 pm

Razze schreef:
Ik kan je daarbij helpen hoor Wink
Ik zou het even makkelijk uitleggen:
Voor onlinemmorpg.net moet je dit doen:
Beheerderspaneel -> Algemeen -> Forum -> Forumadres -> Order by categories -> Games -> onlinemmorpg.net

Voor de legenda:
Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Groepen -> Groepsbeheer -> Nieuwe groep aanmaken


Zo makkelijk is het Wink
Ps. Lukt het alsnog niet dan hoef je me enkel even Admin te maken en ik doe het wel voor je Wink

ha! Dankje, ik zal meteenaan de slag gaan met Faunata (De site) en als het niet lukt, mag jij het doen Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Tonitrus

Tonitrus


Aantal berichten : 13
Registratiedatum : 10-02-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : De zolder van Opa Henk.

Wolven profiel
Leeftijd: 4,5
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Razz een vraagje aan jou, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou,   Razz een vraagje aan jou, Icon_minitimevr feb 11, 2011 10:14 pm

Hi Razze, alles is goed gelukt! Nu nog één vraagje: Ik kan alleen maar plaatjes doen, maar ik wil ook graag gewoon tekst, zoals jij hebt.

Voorbeeldje:

Ohja en hoe kan je bij de aanmeldingsregels een extra tekst erbij zetten, en hoe doe je dat 'geslacht: reu teef' gebeuren?Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Razz een vraagje aan jou, Empty
BerichtOnderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou,   Razz een vraagje aan jou, Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Razz een vraagje aan jou,
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» vraagje....

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: Algemeen :: Off-Game :: Forum/site promoten-
Ga naar: