Onderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou, vr feb 11, 2011 5:26 pm
Ik kan je daarbij helpen hoor Ik zou het even makkelijk uitleggen: Voor onlinemmorpg.net moet je dit doen: Beheerderspaneel -> Algemeen -> Forum -> Forumadres -> Order by categories -> Games -> onlinemmorpg.net
Voor de legenda: Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Groepen -> Groepsbeheer -> Nieuwe groep aanmaken
Zo makkelijk is het Ps. Lukt het alsnog niet dan hoef je me enkel even Admin te maken en ik doe het wel voor je
Tonitrus
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 10-02-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : De zolder van Opa Henk.
Onderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou, vr feb 11, 2011 7:59 pm
Razze schreef:
Ik kan je daarbij helpen hoor Ik zou het even makkelijk uitleggen: Voor onlinemmorpg.net moet je dit doen: Beheerderspaneel -> Algemeen -> Forum -> Forumadres -> Order by categories -> Games -> onlinemmorpg.net
Voor de legenda: Beheerderspaneel -> Gebruikers en groepen -> Groepen -> Groepsbeheer -> Nieuwe groep aanmaken
Zo makkelijk is het Ps. Lukt het alsnog niet dan hoef je me enkel even Admin te maken en ik doe het wel voor je
ha! Dankje, ik zal meteenaan de slag gaan met Faunata (De site) en als het niet lukt, mag jij het doen
Tonitrus
Aantal berichten : 13 Registratiedatum : 10-02-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : De zolder van Opa Henk.
Onderwerp: Re: Razz een vraagje aan jou, vr feb 11, 2011 10:14 pm
Hi Razze, alles is goed gelukt! Nu nog één vraagje: Ik kan alleen maar plaatjes doen, maar ik wil ook graag gewoon tekst, zoals jij hebt.
Voorbeeldje:
Index Portal Kalender FAQ Zoeken Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Profiel Je hebt geen nieuwe berichten Uitloggen [Tonitrus] Ik heb daar plaatjes bij, en een stomme kleur >.<
Ohja en hoe kan je bij de aanmeldingsregels een extra tekst erbij zetten, en hoe doe je dat 'geslacht: reu teef' gebeuren?