Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 10:17 am
hmm ik vond de vorige toch leuker en duidelijker... en er is volgens mij iets mis XD want ba al die dingen onder het logo..... die staan allemaal dubbel x') ik wind het wel knap gemaakt maar ik vond de vorige leuke *kijkt in index zie allemaal wolven plaatjes. denkt dar overal nieuwe berichten zijn geplaats. ziet dat lay-out veranderd is. x.x
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 2:16 pm
Naja Ik vind deze persoonlijk veel beter, Ook het Logo vind ik nu beter Ik ergerde me namelijk heel erg aan al die felle kleurtjes Vandaar dat het nu een zwarte kleur heeft gekregen
Bij mij staat niks dubbel hoor , Misschien is dit een fout van actieforum zelf
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 5:21 pm
mmm, Ik kan daar echt niks aan doen Ik weet niet eens wat jullie bedoelen Bedoelen jullie bij dat bij uitloggen, Dat je naam daar onder in staat inplaats van erachter? Want daar kan ik persoonlijk geheel niks aan doen Sorry
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 5:37 pm
index index portal portal kalender kalender FAQ FAQ Zoeken Zoeken Gebruikerslijst Gebruikerslijst Gebruikersgroepen Gebruikersgroepen Profiel Profiel Je hebt geen nieuwe berichten Je heb geen nieuwe berichten uitlogen [silver] uitloggen [silver] dit bedoelen we
Laatst aangepast door Silver op vr feb 11, 2011 5:41 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 5:40 pm
Huh, Dit heb ik niet dus het moet een foutje zijn van andermans computers :I Bij mij ziet het er gewoon uit, Zoals het hoort in ieder geval Zo heb ik het namelijk ook gemaakt,
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} vr feb 11, 2011 5:42 pm
dat licht niet aan onze computers anders hadden er niet zo veel last van gehad.
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Wolven profiel Leeftijd: 2 jaar en 1 maand Geslacht: Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Nieuwe Lay-Out :} za feb 12, 2011 6:34 pm
IndexIndex PortalPortal KalenderKalender FAQFAQ ZoekenZoeken GebruikerslijstGebruikerslijst GebruikersgroepenGebruikersgroepen ProfielProfiel Je hebt geen nieuwe berichtenJe hebt geen nieuwe berichten Uitloggen [ Karo ]Uitloggen [ Karo ]