Wolven profiel Leeftijd: Zo oud als het steen Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Stukje buiten WG. zo feb 06, 2011 10:11 pm
Hoii, ik had dus dit idee: Er zijn alleen nog maar stukken binnan WG, maar het zou handig zijn als je een stukje buiten WG deed en dan daar WG binnen kon komen, zoals een stuk bergen of een sneeuwvlakte. Eens of oneens?
xoxo
medira
Aantal berichten : 44 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 26 Woonplaats : in je reet
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. zo feb 06, 2011 10:40 pm
Ik ben het er wel mee eens, Maar dan moeten jullie me er wel mee helpen wat voor gebieden dit gaan worden...
Rage
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 31-01-11 Woonplaats : Onder je bed >:]
Wolven profiel Leeftijd: 4 years and 5 months Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. zo feb 06, 2011 10:51 pm
Ik zie bergen, een sneeuwvlakte of een gevaarlijke pas met vallende rotsen die je moet betreden om WG binnen te komen wel zitten maar de poort wordt me té onrealistisch. Als je een poort hebt (dat ligt er eigenlijk maar aan waar je hem plaatst, maar goed,) moet je in principe ook een muur hebben die WG omsingeld. Dat vind ik best wel sterk...
Nanuak
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 06-02-11
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. ma feb 07, 2011 8:34 pm
Rage schreef:
Ik zie bergen, een sneeuwvlakte of een gevaarlijke pas met vallende rotsen die je moet betreden om WG binnen te komen wel zitten maar de poort wordt me té onrealistisch. Als je een poort hebt (dat ligt er eigenlijk maar aan waar je hem plaatst, maar goed,) moet je in principe ook een muur hebben die WG omsingeld. Dat vind ik best wel sterk...
Hhm, ja dat is zo. Razze: Ik weet wel wat! Ik zal een plaatje maken en naar je opsturen (: (+ info)
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. ma feb 07, 2011 8:47 pm
Rage schreef:
Naja, Ik ben opzoek naar iets origineels, Op forum zijn vaak Bergen en Sneeuwvlaktes, Vandaar dat dit er niet kan komen Ik zal wel wat Brainstormen over leuke gebieden die 'Buiten WG' liggen
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. di feb 08, 2011 12:00 am
Wat dacht je van een oud kasteel dan heeft medira haar poort. Rage de gevaarlijke vallende rotsen
Nanuak
Aantal berichten : 5 Registratiedatum : 06-02-11
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. di feb 08, 2011 12:20 am
Silver schreef:
Wat dacht je van een oud kasteel dan heeft medira haar poort. Rage de gevaarlijke vallende rotsen
Hahah, dat is wel leuk, maar dan moet het wle een groot rond kasteel zijn? Dat lijkt me nogal onlogisch?
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Wolven profiel Leeftijd: 2 jaar en 1 maand Geslacht: Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Stukje buiten WG. di feb 08, 2011 8:56 pm
misschien een mangrove (als je het zo schrijft) zoals dit
met krokodillen, piranha's, anaconda's(slangen) en zoveel andere gevaarlijke dieren en dat er een paadje vrij is en dat er veel rotsen en omgevallen bomen in het water liggen