Aantal berichten : 133 Registratiedatum : 01-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*
Wolven profiel Leeftijd: 4 jaar Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Onderschrift raten za feb 05, 2011 11:59 pm
Foei toch! We hebben wel een avatar-rate-spel, maar geen onderschrift-rate-spel? Schaam jullie diep! D: Maar goed, dit gaat hetzelfde als bij het avatar raten, maar dan draait het nu om het onderschrift.
Ik zal de sig boven mij wel een 10 geven. Hij is gewoon de beste :3 (Met andere woorden, begin maar met de mijne.)
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma feb 07, 2011 2:21 pm
Een 8 :} Jouw onderschrift is erg mooi en er staan een mooie tekst onder die goed bij de naam van Rage past, Ook heeft jouw onderschrift een randje :}
Night Admin
Aantal berichten : 133 Registratiedatum : 01-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma feb 07, 2011 3:19 pm
Het is een mooie wolf en de sig heeft een mooie tekst, maar het plaatje is bij mij van niet al te goede kwaliteit en het randje is niet goed zichtbaar. Sla je je plaatjes op als .jpg? Niet doen. Sla ze op als .bmp of .png
Onderwerp: Re: Onderschrift raten ma feb 07, 2011 9:18 pm
hij is erg mooi, maar niet echt mijn stijl toch krijg je een 8,1!
leaf
Aantal berichten : 21 Registratiedatum : 21-02-11 Leeftijd : 26
Wolven profiel Leeftijd: as old as the trees in my world Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di feb 22, 2011 10:26 am
Mooi een 7,6 whahahahaha eindelijk geen 8
Night Admin
Onderwerp: Re: Onderschrift raten wo feb 23, 2011 2:07 pm
Ik negeer hierbij de spoilers ;3 De wolf op zich is wel mooi en heb ik ook vaker gezien. Maar ik zie nauwelijks een randje en het plaatje is heel groot. Het lettertype is echter wel mooi =3
Dus ik geef een 7.6
(OHMAIGAWSH! MIJN 100e BERICHT! IK BEN BLIJ EN MOET NU EEN FEESTJE VIEREN! EN DUS GA IK IN DE CHAT SPAMMEN!! )
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: Onderschrift raten di maa 01, 2011 7:42 pm
Night schreef:
Ik negeer hierbij de spoilers ;3 De wolf op zich is wel mooi en heb ik ook vaker gezien. Maar ik zie nauwelijks een randje en het plaatje is heel groot. Het lettertype is echter wel mooi =3
Dus ik geef een 7.6
Same (En ja, ik weet dat de letters van de naam in mijn sig een onduidelijke kleur hebben, maar ik kon ze niet zozeer een goede kleur geven XD)