Hallo! Ik had een ideetje voor de roedels: Een Knekelveld. Nu vraag je je zeker af wat dit is he? Nou een Knekelveld is een veld waar wolven hun doden neerleggen, een begraafplaats, maar aangezien niet iedere wolf een van zijn gebieden daarvoor wilt laten dienen, zijn er amper Knekelvelden. Nu was mijn ideetje: Kan iedereen niet een Knekelveld hebben? Als standaard vierde gebied? Dan kan je zelf je plaatje en je tekst kiezen, maar je moet een Knekelveld...
Voordeel: + Iedere wolf heeft een begraafplaats + Nu heb je nog drie gebieden naar keuze
Nadeel: - Je moet wel weer voor een nieuw plaatje zorgen - Iets meer werk
Voor: Tegen:
xoxo
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: Knekelveld. vr feb 04, 2011 11:08 pm
Snowflakes..Ik snap het niet echt Want wanneer gaat er een wolf dood? Dat is bijna nooit op een RPG Ik kan er wel voor zorgen dat er af en toe een wolf sterft tijdens een gevecht, En diegene dan weer overnieuw kan starten als een pup ofzo..
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: Knekelveld. vr feb 04, 2011 11:15 pm
Razze schreef:
Snowflakes..Ik snap het niet echt Want wanneer gaat er een wolf dood? Dat is bijna nooit op een RPG Ik kan er wel voor zorgen dat er af en toe een wolf sterft tijdens een gevecht, En diegene dan weer overnieuw kan starten als een pup ofzo..
Ik zal het nog een keer uitleggen.
Iedereen en alles sterft, wolven en totems. Wanneer die wolf dan bij een roedel zit, wil de roedel hem of haar met eer begraven, op een eigen gebied. Ze willen hen op een kerkhof begraven, een Knekelveld. Maar niet alle roedelleiders willen van de drie gebieden die ze mogen krijgen eentje een Knekelveld maken, daarom bedacht ik het Knekelveld, een kerkhof dat standaard bij elke roedel zit, als deze gemaakt word. Wanneer een roedel al wel een Kerkhof heeft, dan blijft dat gewoon zo, twee Knekelvelden is wel een beetje veel Want natuurlijk, in een oorlog die vast wel gaat komen tussen Pure Blood en Deadlock Wolves, zullen er wolven moeten sneuvelen... Helaas. Daarom dus het idee van een Knekelveld.
Onderwerp: Re: Knekelveld. vr feb 04, 2011 11:22 pm
Jep nu snap ik het Maar dan moeten de alfa's van de roedel wel even zelf de plaatjes maken, Want anders krijg ik het veel te druk Ik moet namelijk nog heel veel doen en heb het ook druk met school enz. Ik accepteer dit idee en vind het ook een goed idee.
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: Knekelveld. vr feb 04, 2011 11:26 pm
Demon schreef:
Jep nu snap ik het Maar dan moeten de alfa's van de roedel wel even zelf de plaatjes maken, Want anders krijg ik het veel te druk Ik moet namelijk nog heel veel doen en heb het ook druk met school enz. Ik accepteer dit idee en vind het ook een goed idee.
Yess, ik stuur je anders een PB, aangezien ik zelf niet bij het Beheerderspaneel kan
Onderwerp: Re: Knekelveld. vr feb 04, 2011 11:36 pm
Razze schreef:
Is goed, Stuur je het dan wel even naar dit account (Razze)?
Oh, oeps! Ik stuur hem wel even overnieuw XD
Rage
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 31-01-11 Woonplaats : Onder je bed >:]
Wolven profiel Leeftijd: 4 years and 5 months Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Knekelveld. za feb 05, 2011 12:01 am
Citaat: "Kan iedereen niet een Knekelveld hebben?" Bedoel je daarmee iedere wolf of iedere roedel? Iedere wolf lijkt mij niet zo'n goed plan wat dat is.. zo veel :] En als je iedere roedel doet moet je er ook eentje hebben voor de solo wolven onder ons want die willen hun doden ook wel ergens neerleggen :] Als kerkhof of zoiets
Onderwerp: Re: Knekelveld. za feb 05, 2011 12:49 pm
Rage schreef:
Citaat: "Kan iedereen niet een Knekelveld hebben?" Bedoel je daarmee iedere wolf of iedere roedel? Iedere wolf lijkt mij niet zo'n goed plan wat dat is.. zo veel :] En als je iedere roedel doet moet je er ook eentje hebben voor de solo wolven onder ons want die willen hun doden ook wel ergens neerleggen :] Als kerkhof of zoiets