Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 A Proud Leader.

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimevr feb 04, 2011 12:15 am

Stap, stap, stap.... Mijn voetstappen echoden tegen de wanden die Silvermoon Lake omringde. Ik fluisterde wat, gewoon om even de echo uit te proberen en het klonk sterk. Een goede plek dus. Ik ging op een overhangende rots zitten, zodat ik wat hoger zat en trok mijn poot wat van de grond. Ik ademde diep in en liet toen een harde, vaste en lange huil horen die erg versterkt werd door de wanden van het Silvermoon Lake. De eerste huil van de jongste leider in GW. Misschien wel de eerste leider? Ik trok mijn zwarte lippen op in een glimlach. Ik was een leider, ik had mijn eigen roedel... Nu nog leden, ik popelde om de gezichten van vreemdelingen te zien die me zagen; een teef van geschat 2 jaar, huilend naar leden voor een roedel. Mijn glimlach ging over in een grijns. Het was ongeloofwaardig, zelf ík geloofde er geen snars van, en toch was het zo. Opnieuw liet ik een zelfverzekerde lange huil horen, en weer werd hij flink versterkt door de wanden die het geluid van de huil echoden. Ik zette mijn poot op de koude oppervlakte en leunde over de rand van de rots heen. Het was een klein rotsje, met een prachtig meertje eronder. Het water was helder en de bodem bezaaid met parels. Nog nooit had ik zo iets moois gezien. Ik spitste mijn oren. Ik moest nu overal op letten, aangezien er twee ingangen waren. Ik besloot Paté te roepen, hij kon op de boven ingang letten terwijl ik op de ingang lette die via een grot was. Ik liet een hoge roep horen en wachtte tot ik het vertrouwde ritmische geluid hoorde van Patés vleugelslagen.

Ik hoorde een stevige vaste huil, de huil van Snowflakes. Ze huilde bijna nooit, waarom nu dan wel? Nieuwsgierig keek ik op, het visje wat ik gevangen had momenteel geen blik waardig. Zou ik erheen vliegen? Maar ze riep me niet... Of toch wel, het aller bekendste geluid dat ik kende drong mijn oren binnen en vrijwel direct vloog ik op, het smakelijke visje totaal vergetend. Ik maakte een scherpe bocht en vloog over Yoko Island. In de verte zag ik de grotten waar Snowflakes zich bevond. Ik maakte nog een scherpe bocht en een duikvlucht en netjes vloog ik door de opening in het dak van de ruimte waar Snowflakes stond. Ik keek om me heen, de ruimte opnemend. Het was een onbekende plek voor me, maar ik vond het prachtig. Ik vouwde mijn vleugels netjes in toen ik op de rug van Snowflakes landde en ging met mijn knokkige snavel langs haar hals. Vlak daarna voelde ik haar neus langs mijn hals gaan, de grote natte neus... "Mooie plek heb je uitgekozen" zei ik. "En, wat heb ik gemist?"

"Hallo Paté," zei ik toen we elkaar begroet hadden. "Mooie plek heb je uitgekozen" koos Paté zijn woorden. "En, wat heb ik gemist?" vervolgde hij rustig. Ik werd nóg vrolijker van zijn kalmheid, het was zo positief... "Ik ben Roedelleider geworden, en ik heb zonet mijn eerste huil laten horen. Ik zoek leden, snap je... Maar, alles op z'n tijd." Ik gloeide bij de gedachte wat Paté zou doen als hij hoorde dat de Wolf met wie hij Verbonden was Roedelleider was. "Wauw, gefeliciteerd!" hoorde ik Patés stem onder de indruk de ruimte vullen. "Het is jou taak om op de bovenste ingang te letten" zei ik en ik gebaarde met mijn kop naar het plafond. "Je weet maar nooit" grijnsde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 02-02-11
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimevr feb 04, 2011 5:47 pm

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhooooooooooooooooooooooooooooeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeewwwwwwwwwww.

Silver hoorde een jonge wolf huilen. Ze lag net in haar hol te slapen toen ze het hoorde. Wat zou dat zijn? misschien wist lady het. Silvermoon stapte dus maar op en liep richting de ingang om lady te zoeken. De ingang was toch veder dan ze dacht. Ze was de avond hier voor het eerst gekomen en had daar haar hol gevonden. Lady was boven in een boom blijven zitten.
Een maal bij de uitgang zag ze dat ze helemaal zwart was van het zand. Ze moest eens gras gaan verzamelen om in haar hol te leggen.

`Lady Lady weet jij wat die huil betekende` Riep silver. Ze zag de arend niet zitten maar ze hoopte toch dat ze het hoorde.
`lady Lady weet jij wat die huil betekende` Hoorde lady silver roepen. Daar kwam onze witte muis weer aangezet dacht ze met haar eeuwige vragen. Ze zag silver bij de ingang staan van de grotten. Wit was ze niet echt, eerder bruin van het zand.
Ze zou maar komen op draven voor dat silver zelf op avontuur uit ging. Ze strekte haar vleugels uit en dook naar benden om zo recht voor silver te landen. `dat was een huil van een wolf. Maar dat zal je wel snappen. Hij zoekt roedel leden`

" roedel leden" riep silver uit van blijdschap. " oh ik wil zo graag bij een roedel. Wat voor roedel zou het zijn zullen we gaan kijken ah kom op lady spring maar op me rug" Het lukte silver niet om haar mondt te houden. Ze hoopte dat een roedel het gene was dat ze nog miste. OF ja ze mist ook een partner. Maar een roedel miste ze ook. Dacht ze.
Lady sprong maar snel op haar rug. Anders was silver er al vandoor voor ze een woord kon zeggen.

Silver schoot meteen de grot in, toen ze voelde dat lady op haar rug ging zitten. Ze spitste haar oren om zo het gehuil van de wolf beter te horen. Ze had alleen dat als richting wijzer. Ze had de grot nog niet veder uitgekamd. Al snel kwam ze bij een prachtig meer uit. Het meer leek wel silver Uit haar eigen activeerde ze de kracht starshine. Niet op volle kracht enkel een lichte glinstering om haar lichaam. Een stukje veder op zag ze een wolf zitten.

" hey wie ben jij, Ben jij de wolf die roedel leden zoek?" vroeg ze nieuwschierig aan de wolf die eens stuk veder op zat.

(oke vaag stuk tekst.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimevr feb 04, 2011 8:15 pm

Ik keek op toen ik een sneeuwwitte wolf zag. "hey wie ben jij, Ben jij de wolf die roedel leden zoek?" vroeg de wolf enthousiast. "Ik ben Snowflakes, en inderdaad zoek ik roedelleden" zei ik trots. "Fijn dat je er bent." Ik wist dat ik niet meteen moest vragen of ze bij de roedel wou. "Pure Blood is een Neutrale roedel, maar we nemen ook goede wolven aan." Informeerde ik haar. Ik verwachtte niet dat ze een slechte wolf was, die keken anders uit hun ogen; emotieloos. Deze wolf sprong bijna heen en weer van het enthousiasme. Ik deed mijn best om rustig te blijven zitten en liet daarom alleen mijn staart ritmisch heen en weer gaan, heen en weer, heen en weer....

Ik hoorde de wolf aankomen, eerder dan Snowflakes. Ze praatten even met elkaar, twee teven. Ik keek even en richtte mijn aandacht toen weer naar het plafond. Ik vond het geweldig voor Snowflakes, dat ze haar eigen roedel had. Het zou wel riskanter zijn, voor ons allebei maar Snowflakes redde zich wel. Ik hield mijn aandacht weer gericht op het gat in het plafond. Hoe zou dat gekomen zijn? Door een andere wolf, of een aardbeving? Het was verbazingwekkend dat ik eigenlijk niet alles wist, veel, maar niet alles. De kleine feitjes waren onbekend. Maar was ik de enige die dit niet wist? Niemand wist dat toch, want niemand kon navertellen hoe de Sfinx in Egypte van zijn neus gescheiden werd. Niemand wist het... Zelf ik niet, de raaf die zoveel weer, Paté de Zwarte Raaf...
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 02-02-11
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimevr feb 04, 2011 9:12 pm

"Ik ben Snowflakes, en inderdaad zoek ik roedel leden. Fijn dat je er bent. Pure Blood is een Neutrale roedel, maar we nemen ook goede wolven aan." Sprak de wolf rustig die ze was tegen gekomen. "sorry voor me hyper gedrag ik ben gewoon blij dat er een roedel is. Het is voor mij al zo lang geleden dat ik de veiligheid van een roedel had"

Lady had de hele tijd op de rug van silver gezeten. Ze had alle moeite moeten doen om op de rug van silver te blijven zitten. Ze sprong zo op en neer dat het moeilijk was. Gelukkig was ze nu gestopt. Ze keek om zich heen. Oh wat was dit een mooie plek Het zou zeker tot een van haar favorieten behoren. toen ze wat veder naar boven keek zag ze daar nog een raaf zitten. Ze strekte haar vleugels en vloog naar de raaf. "hey ik ben lady en jij? Ik neem aan dat jij het totem dier bent van de wolf hier onder"

Silver hoopte dat ze bij de roedel mocht. Al had ze geen hoge rang. Ze hoorden tenminste weer ergens bij. Ze liet haar witte lichaam zakken naar de grond. Zo dat haar kop lager was dan van de anderen wolf. Ze sprak zachtjes maar verstaan baar "zou ik bijde roeldel mogen ik ben niet slecht. maar neutraal."
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimevr feb 04, 2011 10:43 pm

"sorry voor me hyper gedrag ik ben gewoon blij dat er een roedel is. Het is voor mij al zo lang geleden dat ik de veiligheid van een roedel had" Sprak de teef. Dit zette me aan het denken. Een veilig gevoel, wanneer ik eenmaal een grote roedel had zou ik nooit veilig zijn en dat maakte me bang. Ik zag haar totem op de witte vacht die de rug bedekte zitten en ik zag haar ook opvliegen en naast Paté landden. Ik besteedde nu even geen aandacht aan de twee. "zou ik bijde roeldel mogen ik ben niet slecht. maar neutraal." sprak de teef. Ze wou bij de roedel! Ik kon wel een dansje maken. "Ah, dat is mooi. Natuurlijk kan je bij de roedel. Je zal beginnen als een Learner Blood, een normale rang dus. Heb je nog voorkeur voor een andere rang?" vroeg ik vriendelijk. Ik had een roedellid, hoezee!!

Ik hoorde de scherpe klauwen van de arend op het steen naast me landen. "hey ik ben lady en jij? Ik neem aan dat jij het totem dier bent van de wolf hier onder" zei ze vrolijk. "Hoi Lady, ik ben Paté, Snowflakes is inderdaad mijn Wolf!" Ik zei het laatste trost, want dat was ik ook. "Is Silver jou Wolf?" vroeg ik. Logisch, dat wist ik al, maar toch, het was fijn om dingen te vragen. "Hoelang zijn jullie al hier, in WG? Niet lang he, een paar dagen, of weken?" zei ik. Dit wist ik ook al, maar toch vond ik heet fijner om het antwoord uit Lady's snavel te horen. Ik kraste met mijn poten over het steen en het geluid kaatste terug tegen de wanden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 02-02-11
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimeza feb 05, 2011 2:24 am

"Ah, dat is mooi. Natuurlijk kan je bij de roedel. Je zal beginnen als een Learner Blood, een normale rang dus. Heb je nog voorkeur voor een andere rang?" Sprak De wolf vrolijk. Ze kon de blijheid van zijn hele lichaam af lezen. "ik heb niet echt een voorkeur voor een ras. Ik ben wel een avonturier en kan de krachten van lady gebruiken om te spioneren. Dat zijn eigenlijk mijn voordeel. Ook Steek mijn moederinstinct steeds meer de kop op." sprak silver kalm terwijl ze de wolf met haar ogen onderzocht. Ze was jonger dan haar maar ook een teef. "ik ben trouwens silver, volgens mij hadden we elkaar nog niet voorgesteld of word ik nu al vergeetachtig.

paté stelde haar paar vragen. Al had lady het idee dat paté hier de antwoorden op wist. "volgens mij hoef ik je niks te vertellen of wel. Jij weet die dingen al." sprak lady wijs. Ze had wel door dat je deze raaf niks hoefde te vertellen. Zij wist het gewoon.
Ze keek even onder zich. Ze zag dat silver zich had aangesloten bij de roedel. Dat was goed nieuws misschien zeurde ze dan niet meer zo. om de verhalen van haar verleden.

(sorry voor de korte post)
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowflakes
Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Snowflakes


Aantal berichten : 143
Registratiedatum : 29-01-11
Leeftijd : 24
Woonplaats : Een kartonnen doos :DD

Wolven profiel
Leeftijd: 2
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimeza feb 05, 2011 1:12 pm

"ik heb niet echt een voorkeur voor een ras. Ik ben wel een avonturier en kan de krachten van lady gebruiken om te spioneren. Dat zijn eigenlijk mijn voordeel. Ook Steek mijn moederinstinct steeds meer de kop op." sprak de wolf. "Ah, dan kan je later een Exploratory Blood worden. Deze wolven spioneren en verkennen gebieden. Maar aangezien jou vacht erg zichtbaar is, door zijn kleur raad ik je dat af, misschien als je een camouflage kleur kan maken. Je Arend zou het wel kunnen doen." zei ik. Ik keek er naar uit om haar te gaan trainen, mijn eerste lid. Mijn staart veegde langzaam over de grond, ritmisch heen en weer,heen en weer, heen en weer, heen en weer...

"volgens mij hoef ik je niks te vertellen of wel. Jij weet die dingen al." zei Lady. Ik knikte: "Inderdaad, maar ik vind het fijn om antwoorden uit de mond van een ander te horen... Ze zijn meestal zo verbaast dat ik alles al weet." Ik trok de hoeken van mijn snavel enigszins op zodat het toch nog op een lachje leek. "Maar ik ben zo oud als de wind! Ik moet alles wel weten in de eeuwen dat ik rondgevlogen heb. En toen raakte ik gewond, een mens schoot me neer en mijn vleugel werd geraakt. Snowflakes redde me en toen bleven we voor altijd bij elkaar!" vertelde ik haar en ik vroeg me af of ze dat wel moest weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Silver

Silver


Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 02-02-11
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitimezo feb 06, 2011 2:32 pm

Silver zag wel wat er met haar gebeurden. Ze zat nu in een roedel dat was haar goed genoeg. Al wist ze niet of dit voor een lange tijd zou zijn. Soms was ze toch meer aan de slechte kant aan het raken. Ze wilde lady dat niet laten weten. Die zou zich anders te veel zorgen maken. Maar dat maakte nu niet uit ze zat nu hier in deze roedel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





A Proud Leader. Empty
BerichtOnderwerp: Re: A Proud Leader.   A Proud Leader. Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A Proud Leader.
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: RPG gedeelte :: MoonCraw :: Silvermoon Lake-
Ga naar: