Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: valentijnsdag :heart: do feb 03, 2011 11:31 pm
Nou het is binnen kort Valentijnsdag. En liefde speelt hier niet echt. Er zijn volgens mij nog geen een paartjes en dat is wel zonde. Dus leek het me iets leuks te doen met Valentijnsdag.
Nou hier spelen we niet met een verhaallijn dus dat valt af. Een artistiek iets lijkt me ook niet zo leuk. Wat er zijn nu eenmaal mensen die niet artistiek zijn. (zoals ik)
Nou was mij ideë om bij de silvermoon lake (omdat dit in mijn ogen de romantici plek is in het spel is) Om iets met valetijnsdag te doen. Ik had een leuk idee. Maar dat ben ik vergeten Dus zoek ik nog een idee. Heb jij er een. Zet hem dan hier neer. dan kiezen ik geef de tijd voor van 5 dagen. Daarna nog 2 dagen om te stemmen op de leukste idee.
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Wolven profiel Leeftijd: 2 jaar en 1 maand Geslacht: Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: za feb 05, 2011 9:08 pm
Meschien dat iemand (een wolf of totem ofzo) een liefdes verhaal daar vertelt???
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: za feb 05, 2011 11:00 pm
Snowflakes schreef:
medira schreef:
nou wie dan x')
NIGHT!
nop! het is een grote zwarte vlek! medira weet het nog niet x') trapte jij er mooi ff in en trouwens hoe kom jij aan night? medira kent hem nog niet eens x')
Laatst aangepast door medira op za feb 05, 2011 11:06 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: za feb 05, 2011 11:15 pm
medira schreef:
Snowflakes schreef:
medira schreef:
Snowflakes schreef:
medira schreef:
nou wie dan x')
NIGHT!
nop! het is een grote zwarte vlek! medira weet het nog niet x') trapte jij er mooi ff in
Nouu stommerd XD
whaha ik ben een duiveltje! o trouwens ga ff naar de chat dit praat moeilijk o.-
AHAHAH okii
Night Admin
Aantal berichten : 133 Registratiedatum : 01-02-11 Leeftijd : 29 Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*
Wolven profiel Leeftijd: 4 jaar Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: za feb 05, 2011 11:49 pm
Snowflakes schreef:
medira schreef:
nou wie dan x')
NIGHT!
Ahum.. *gromt* XD
Ik weet even niet wat het plan gaat worden voor 14 februari.. D: Is het: Een acc maken die Cupido heet (of een andere vage naam heeft die aan valentijnsdag doet denken) en met zijn allen valentijnsdag gaan eren? D: Zo ja, goed idee, al zal Night vast niet meedoen XD Zo nee, stel ik dit idee voor XD
Als dit idee al was voorgesteld, dan heb ik geen ander idee (inspiloosheid (A)). Behalve dat die wolf dan daadwerkelijk Cupido als totemdier heeft XD *kijkt naar Night die de boog van Cupido bijt* Ehm, laat dat idee maar zitten XD
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: zo feb 06, 2011 1:22 pm
Ik weet het eigenlijk zelf niet, Daarom ben ik gaan Brainstormen. Het is me echter gelukt om op iets te komen, Ik weet zelf niet of het een goed idee is, Dat mogen jullie zelf bepalen dus lees maar
Eens keer per jaar rond valentijn word het gebied 'Cupido' zichtbaar. Dit gebied blijft het hele jaar onzichtbaar totdat het valentijnsdag is. Dit gebied blijft rond valentijnsdag zichtbaar. Heel veel wolven trekken hierheen om dit gebied te zien. Ook paartjes komen hierheen om een romantische dag te hebben, Dit gebied blijft een hele week lang open van 14Feb. t/m 21Feb. Hierin dit gebied vieren de wolven een groot feest, Dit is om Cupido te eren en hem te bedanken dat liefde bestaat. Dit is voor iedereen, Voor zowel slechte, Neutrale en goede wolven.
Wat vinden jullie ervan?
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: zo feb 06, 2011 1:29 pm
Razze schreef:
Ik weet het eigenlijk zelf niet, Daarom ben ik gaan Brainstormen. Het is me echter gelukt om op iets te komen, Ik weet zelf niet of het een goed idee is, Dat mogen jullie zelf bepalen dus lees maar
Eens keer per jaar rond valentijn word het gebied 'Cupido' zichtbaar. Dit gebied blijft het hele jaar onzichtbaar totdat het valentijnsdag is. Dit gebied blijft rond valentijnsdag zichtbaar. Heel veel wolven trekken hierheen om dit gebied te zien. Ook paartjes komen hierheen om een romantische dag te hebben, Dit gebied blijft een hele week lang open van 14Feb. t/m 21Feb. Hierin dit gebied vieren de wolven een groot feest, Dit is om Cupido te eren en hem te bedanken dat liefde bestaat. Dit is voor iedereen, Voor zowel slechte, Neutrale en goede wolven.
Wat vinden jullie ervan?
Wauw, goed idee! Dat zou ik niet kunnen bedenken !
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: zo feb 06, 2011 7:22 pm
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Wolven profiel Leeftijd: 2 jaar en 1 maand Geslacht: Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: zo feb 06, 2011 7:38 pm
leuk idee en met pasen hebben de slechte wolven de paashaas gevangen en de rest moet hem dan gaan redden
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: valentijnsdag :heart: zo feb 06, 2011 8:26 pm
Ik wou eigenlijk vechten om eitjes.
Maar ik denk dat je zoon topic beter 3 dagen van te voren open kunt laten en 3 dagen er na zo heb je dan precies een week. En kunnen de wolven blij doen over de aankomende dag. (blij doen klinkt zo verkeerd. Maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel)