Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.

IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

is this cave Free

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Silver

Silver

Aantal berichten : 111
Registratiedatum : 02-02-11
Leeftijd : 30

Wolven profiel
Leeftijd: 3 jaar
Geslacht: Teef
Krachten (Max. 4):

is this cave Free Empty
BerichtOnderwerp: is this cave Free   is this cave Free Icon_minitimedo feb 03, 2011 5:08 pm

Silvermoon was want rond aan het snuffelen over het gebied van WG. Het was haar thuis geworden maar een vaste slaapplaats had ze nog niet gevonden. Ze wou een plek waar ze altijd terug kon keren. Waar ze later als ze ouder was voor haar pups kon zorgen. lady maakte het niet veel uit elke boom waar ze bescherming had voor de regen was goed. Maar zij kon geen beschutting vinden onder een boom. Daar was ze te groot voor. Nu was het mooi weer maar als het dadelijk ging vriezen en regenen lag ze toch niet graag buiten. Die ijzige kou die dan rond je lichaam vast kleefde en die je er maar niet afkreeg. Nee kou vond ze niet erg. Maar een lekker warm hol was wel op zijn plaats. Maar ze had nog niks ontdekt.
"kun jij niet met je krachten een hol vinden voor mij" vroeg silver aan lady, Die op haar rug zat te rusten. "Dat is iets wat je zelf moet ontdekken. Ik ga je niet alles op een presenteerblaadje geven. Dan leer je nooit iets zelf te doen" zij lady geërgerd. Terwijl ze haar vleugels schoonmaakte. "Jij zit ook om pijn rug. Daar krijg ik nu ook niks voor terug" Zij Silver op het antwoord van lady. Een lichte zucht ontsnapte uit lady snavel. het irriteerde haar dat deze discussie voor de zoveelste keer oplaaide. Ze zou er maar kortstondige antwoord op geven. "Jij bent een wolf Jij loopt sneller. Je klaag toch als ik achter jouw aan loop." Het was oneerlijk hoe lady haar behandelde. Jah zij was een wolf. Maar lady was een arend die kon vliegen zij niet. "Jah maar jij kunt vliegen ik kan dat niet. En met vliegen ben jij sneller dan dat ik jou op me rug mee moet zeulen." Antwoorden silver deze keer geërgerd.

Lady bedacht zich maar ze zou haar beste een beetje kunnen helpen. Zij was niet voor niks haar totem dier. "nou goed dan ga op een plek liggen waar je veilig ligt voor vijanden. Dan ga ik in de lucht wel op zoek naar iets waar je kunt vestigen. Je kijkt mee door mijn ogen. Maar houd je oren open voor als er iemand bij je in de buurt komt" Antwoorde lady deze keer met een vrolijke stem.
Dit liet silver haar geen 2 keer zeggen. Het was geweldig als he mee kon kijken terwijl lady door de lucht vloog. Dat je alles zag van boven af. En je zo luchtige en licht voelde. Niet het zware gewicht van een lichaam. Al was ze niet zo zwaar lady was nog lichter. Silver zag al de perfecte plek, een paar bosjes veder op. Het waren dichten bosjes maar de ruimte er tussen in was groot genoeg om zich zelf er tussen te proppen. Ze zetten het op een korte spring. Met op het einde een sprong recht in de bosjes. Daar lag ze dan. Ze probeerden haar lichaam zo stil mogelijk te houden tot lady haar krachten activeerden. Dan zou het van zelf gaan. Het was niet gemakkelijk om haar lichaam stil te houden. Ze was nu eenmaal een draai kont.

Onder tussen had lady haar vleugels uitgeklapt en vloog ze hoog in de lucht. Ze wachten tot silver in de bosjes lag. En ze daar helemaal stil lach dan pas kon ze haar kracht activeren. Het koste niet veel moeite om haar kracht te activeren. Ze had dit vaak genoeg gedaan. Ook was silver er aan gewent dat haar geest kort over werd genomen door lady. Dus dat kosten lady ook geen moeite. Toen alles eenmaal klaar was en silver door lady ogen kon kijken. Begon ze rond te vliegen. Niet ver van silver lichaam vandaan. Voor het geval er een vijandig iemand aan kwam. Ze zag veder op een grot met een ingang. Daar moest wel een plek zijn voor silver. Ze wees silver op de grot. "Daar is een grot. Hij heeft meerderen zij gangen. Daar kun je een hol vinden. Maar ik ga daar niet vliegend in. Dat moet je zelf doen." zij lady binnemonds zo dat silver haar ook kon verstaan. "dat is goed" Antwoorden silver. Lady vloog terug naar Silver lichaam om zo de geest van silver terug te laten keren naar silver lichaam. Het was een een wip gepiept.

Silver schudde met haar kop. Ze had dit al vaker gedaan. Maar het voelde toch altijd raar aan als ze weer terug was in haar eigen lichaam. Ze sprong maar op ze had geleerd dat beweging haar weer het snelste in haar eigen ritme bracht. Ze renden rechtstreeks naar de grot. Haar neus wijt open om te ruiken of er geen onbekenden geuren waren van anderen dieren. Geen tenminste geen van een vijandig dier. Ze liep zachtjes de grot binnen. Veel geuren liep haar neus binnen, maar ze kon niks raars of vijandig ontdekken. Ze vond snel een Zij gangetje dat perfect was voor een hol. Het was grotendeels zand Met hier en daar wat steen maar die zaten niet in de weg. Ze markeerde het hol met haar geur. Zo nu was het van haar. Ze ging liggen en sloot haar ogen. Ze had eindelijk haar eigen plek. En lady was dicht in de buurt in een boom. Waar ze nu waarschijnlijk een nest bouwden.
Terug naar boven Ga naar beneden

is this cave Free
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Looking for a cave

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: RPG gedeelte :: MoonCraw :: Zijgrotten-
Ga naar: