Onderwerp: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 4:20 pm
We hebben zoals je al gezien had eeen nieuwe lay-out gemaakt, Ik vind deze eigenlijk beter dan de eerste Maar nu wil ik weten wat onze leden er eigenlijk van vinden. Dus geef jullie mening hier maar over
Bedankt voor de medewerking
xR
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Wolven profiel Leeftijd: 2 jaar en 1 maand Geslacht: Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 4:51 pm
ik persoonlijk vind dat de kleuren van admin en Moderators op die van anime wolves lijken voor de rest is die wel mooi en je hebt mijn idee van de grotten genomen hoe erg this leuk uitgewerkt
Razze Admin
Aantal berichten : 180 Registratiedatum : 27-01-11
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 4:57 pm
Karo schreef:
ik persoonlijk vind dat de kleuren van admin en Moderators op die van anime wolves lijken voor de rest is die wel mooi en je hebt mijn idee van de grotten genomen hoe erg this leuk uitgewerkt
Het waren de enige kleuren die: 1. Goed genoeg te zien waren 2. Er best wel goed bij passen
XD
En bedankt
ps. Alleen is dat gebied nog niet echt helemaal klaar Want er moeten nog randjes komen
Karo
Aantal berichten : 52 Registratiedatum : 30-01-11 Leeftijd : 28 Woonplaats : in een donkerbos met Karo en Rikkie.
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:01 pm
randjes, randjes alles gaat om randjes. Randjes bij die foto, randjes bij dat profiel plaatje ik wordt er gek van!!!!!
nog even een ding, ik word gek van die blokken waar home enz opstaat (eigen mening)
Silver
Aantal berichten : 111 Registratiedatum : 02-02-11 Leeftijd : 30
Wolven profiel Leeftijd: 3 jaar Geslacht: Teef Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:14 pm
Jah die blokken zijn wel groot en ik denk dat je van home beter index of forum van kan maken is iets duidelijker.
De lay-out leuke kleuren maar zonden dat ie niet door loopt. And i like te silvermoon meer (of zo iets)
Razze Admin
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:20 pm
Aah die blokken ben ik aan het werken Binnenkort komen er nieuwe blokken. Maar eerst wacht ik even zodat ik alle blokken tegenlijk neer kan zetten. En ja, Ik word ook gek van de randjes
Silver
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:22 pm
Razze schreef:
Aah die blokken ben ik aan het werken Binnenkort komen er nieuwe blokken. Maar eerst wacht ik even zodat ik alle blokken tegenlijk neer kan zetten. En ja, Ik word ook gek van de randjes
met een randje er om heen is het net een foto lijstje
Razze Admin
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:29 pm
Silver schreef:
Razze schreef:
met een randje er om heen is het net een foto lijstje
Jaah Ik heb nu een hele lelijke achtergrond ingestelt, Niet naar kijken hea Het was maar een testje
Karo
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 5:34 pm
jij doet ook veel testjes
en mijn kleuren kwamen beter uit op de vorige achtergrond kleur gedoe
trouwens is mijn onderschrift te druk?
Rage
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 31-01-11 Woonplaats : Onder je bed >:]
Wolven profiel Leeftijd: 4 years and 5 months Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 6:02 pm
Ik zou eerder voor een zwarte basiskleur kiezen met een leuke achtergrond als versierseltje. Maar hier kan ik ook mee leven hoor. De Portal is iig stukken beter :]
Razze Admin
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 6:36 pm
Rage schreef:
Ik zou eerder voor een zwarte basiskleur kiezen met een leuke achtergrond als versierseltje. Maar hier kan ik ook mee leven hoor. De Portal is iig stukken beter :]
Ja, aan de portal heb ik ook erg mijn best liggen doen Maarja, Een zwarte achtergrondkleur werkte niet echt.. En die hebben al zoveel RPG's x'D Dus dacht ik: Laat ik eens een lichtere kleur pakken.
Silver
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 6:50 pm
Razze schreef:
Rage schreef:
Ja, aan de portal heb ik ook erg mijn best liggen doen Maarja, Een zwarte achtergrondkleur werkte niet echt.. En die hebben al zoveel RPG's x'D Dus dacht ik: Laat ik eens een lichtere kleur pakken.
licht is ook een keer leuk.
Rage
Aantal berichten : 51 Registratiedatum : 31-01-11 Woonplaats : Onder je bed >:]
Wolven profiel Leeftijd: 4 years and 5 months Geslacht: Reu Krachten (Max. 4):
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 6:55 pm
Silver schreef:
Razze schreef:
Rage schreef:
Klopt, maar voor een nieuwe RPG is het aantrekkelijker om meer een neutrale kleur te houden en later pas echt iets eigen's te maken omdat het mensen sneller aanstaat. Denk ik... Naja, geeft niet. Ik vind het op zich wel mooi.
Razze Admin
Onderwerp: Re: Ik heb jullie mening nodig :) do feb 03, 2011 8:17 pm
Rage schreef:
Silver schreef:
Razze schreef:
Rage schreef:
Klopt, maar voor een nieuwe RPG is het aantrekkelijker om meer een neutrale kleur te houden en later pas echt iets eigen's te maken omdat het mensen sneller aanstaat. Denk ik... Naja, geeft niet. Ik vind het op zich wel mooi.
Okeay Maar tja, Ik kreeg veel commetaar over mijn Lay-Out op allerlei site's, Dus dacht ik: Dan ga ik het direct wat naar mijn smaak maken
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143 Registratiedatum : 29-01-11 Leeftijd : 25 Woonplaats : Een kartonnen doos :DD