Welke Ava zal ik nemen?:D
Welke Avatar? Avatar 1. 83% [ 5 ] Avatar 2. 0% [ 0 ] Avatar 3. 0% [ 0 ] Avatar 4. 17% [ 1 ]
Totaal aantal stemmen : 6
Auteur Bericht Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Welke Ava zal ik nemen?:D vr feb 25, 2011 9:40 pm Avatar 1: Avatar 2: Avatar 3: Avatar 4:
Vind ik leuk Vind ik niet leuk
shade
Aantal berichten : 62Registratiedatum : 31-01-11Woonplaats : onder je bedWolven profiel Leeftijd : 4 Geslacht : Reu Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D vr feb 25, 2011 10:04 pm als het moet 1 dan maar...
ook al had ik nog een setje witte wolven op devaint
(spoiler 2 doet het niet :'3)
Razze Admin
Aantal berichten : 180Registratiedatum : 27-01-11Wolven profiel Leeftijd : 4 Geslacht : Reu Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D za feb 26, 2011 12:30 pm avatar 1 & 4 zijn echte wolven...
Maar bij 1 kan ik het nog wel door de vingers zien
Bij vier niet..Die is te echt.
Snowflakes Admin and Leader of the Pack: The Pure Blood
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D za feb 26, 2011 1:50 pm Razze schreef: avatar 1 & 4 zijn echte wolven... Maar bij 1 kan ik het nog wel door de vingers zien Bij vier niet..Die is te echt. Nouuu, ik vind 4 best anime, en Nanuak is ook niet-anime *pruillipje*
En ik vind die mooi
btw, ava 1 is een anime.
Amarisa
Aantal berichten : 41Registratiedatum : 08-02-11Wolven profiel Leeftijd : 3.5 jaar Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D za feb 26, 2011 10:41 pm 1 die zou ik pakken als ik moest kiezen maar 2 doet het niet. En wat is er er mis met die. het is toch een tekening dat is toch de bedoeling. anders zijn er veel die je niet goed kan keuren
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D za feb 26, 2011 10:59 pm Ja, nou ja de tweede was ook niet supergeweldig ofso
Night Admin
Aantal berichten : 133Registratiedatum : 01-02-11Leeftijd : 29Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*Wolven profiel Leeftijd : 4 jaar Geslacht : Reu Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D za feb 26, 2011 11:54 pm Spoiler: Spoiler 2, als het goed is.
Ikzelf heb voor 4 gekozen. Gewoon omdat ik hem mooi vond XD
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D zo feb 27, 2011 12:00 am Night schreef: Spoiler: Spoiler 2, als het goed is. Ikzelf heb voor 4 gekozen. Gewoon omdat ik hem mooi vond XD haha ik zie hem niet
Night Admin
Aantal berichten : 133Registratiedatum : 01-02-11Leeftijd : 29Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*Wolven profiel Leeftijd : 4 jaar Geslacht : Reu Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D zo feb 27, 2011 12:16 am Verdorie, net deed hij het nog wel D:
Ach ja, mijn mening heb ik dus net al gegeven. Ik heb voor 4 gekozen enzo..
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D zo feb 27, 2011 12:20 am Night schreef: Verdorie, net deed hij het nog wel D: Ach ja, mijn mening heb ik dus net al gegeven. Ik heb voor 4 gekozen enzo.. Haha, ik twijfel ook tussen twee en vier.
Twee is namelijk echt een anime wolf, die ook opzich wel bij de raaf past, maar ze lijkt wel heel jong, jonger dan Snowflakes eigenlijk vanbinnen is.
Vier is wel geen echte wolf, maar het is wel een echte Snowflakes,..
Dus ik twijfel heel erg.
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D ma feb 28, 2011 12:26 am Ik heb ava 1 genomen
leaf
Aantal berichten : 21Registratiedatum : 21-02-11Leeftijd : 26Wolven profiel Leeftijd : as old as the trees in my world Geslacht : Reu Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D ma feb 28, 2011 9:13 am
Aantal berichten : 143Registratiedatum : 29-01-11Leeftijd : 25Woonplaats : Een kartonnen doos :DDWolven profiel Leeftijd : 2 Geslacht : Teef Krachten (Max. 4) : Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D ma feb 28, 2011 9:50 am Haha dit is dan weer wat anders, nummer 4 leek heel erg op de eersta ava
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Welke Ava zal ik nemen?:D
Welke Ava zal ik nemen?:D