Wolf Game
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wolf Game

Welkom bij WolfGame. Dit is een Mmorpg forum waar je een anime wolf en zijn totemdier speelt.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  

 

 Ava's en sigs van het kwijlmonster!

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Night
Admin
Night


Aantal berichten : 133
Registratiedatum : 01-02-11
Leeftijd : 28
Woonplaats : Op een onbewoond eiland :3 *zingt liedje*

Wolven profiel
Leeftijd: 4 jaar
Geslacht: Reu
Krachten (Max. 4):

Ava's en sigs van het kwijlmonster! Empty
BerichtOnderwerp: Ava's en sigs van het kwijlmonster!   Ava's en sigs van het kwijlmonster! Icon_minitimevr feb 11, 2011 8:41 pm

*kwijl*

Vanaf nu maak ik ook ava's en sigs. Daarnaast maak ik ook profielplaatjes, maar ik maak eerder ava's en sigs dan profielplaatjes ^^
Voor voorbeelden kan je naar mijn acc kijken ^^

Ik heb al setjes die je kan claimen. Het zijn uitgesneden plaatjes die nog bewerkt moeten worden, btw. Ook zit het profielplaatje er niet bij XD
Setje 1 (Vrij):
Setje 2 (Vrij):
Setje 3 (Vrij):
Setje 4 (Vrij):

Daarnaast kan je nog altijd ava's, sigs en profielplaatjes aanvragen die niet bij de setjes staan ^^
Vul dan wel dit lijstje in:
- Avatar/Onderschrift/Profielplaatje: (Kies één of twee van de lijst. Je mag ze ook allemaal uitkiezen.)
- Plaatje: (Hoeft niet per sé, maar het is wel handiger als je deze al hebt. Anders moet je de wolf omschrijven.)
- Tekst avatar: (De tekst op de avatar. Denk aan de naam enzo, maar ook aan het lettertype en de kleur.)
- Tekst onderschrift: (De tekst op het onderschrift. Denk aan de naam enzo, maar ook aan het lettertype en de kleur.)
- Tekst profielplaatje: (De tekst op het profielplaatje. Denk aan de naam enzo, maar ook aan het lettertype en de kleur.)
- Randje?: (Vertel of je een randje wil, maar ook welke kleur en de dikte etc.)
- Extra's: (De extra's. Wil je bijvoorbeeld een sig waarbij de naam over het randje hangt? Of wil je wat glitters op het plaatje? Wil je anders zowel je wolf als je totemdier als onderschrift/profielplaatje? (Ava is zeer moeilijk in dat geval.))

Vergeet niet dat ik niet met photoshop werk, maar met gimp! Ik bewerk dus niet de kleur ogen en vacht, of alle andere dingen die je moeilijk met gimp kan doen! =D

Maar voor de rest kan ik alles gewoon maken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://thepond.chocoforum.net
 
Ava's en sigs van het kwijlmonster!
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Wolf Game :: Algemeen :: Off-Game :: Kunsthokje-
Ga naar: